Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-04-12 21:05:35 följande:
    åhh vad fina regnbyxorna var med den jackan lovley
    Ja, sååå fint
    tack för dom!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 21:43:45 följande:
    Min tanke också..Det känns som om den inte går att få på ens! Önsketänkande helt enkelt
    Är det älgklänningen du menar?
    Det tror jag absolut kan funka
    Ella hade ju 92 i somras, men kunde ha 74 i de klänningarna som tunika utan problem
  • Busbellan

Hej hej
    Vad hittar ni på här?
    Jag drömmer om salg, skulle behöva en liten semestertripp till danmark

• Busbellan

Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross

De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta
    En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul.
    Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara framme
    Tror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad.
    Men mamma smakar gärna
    Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.

• Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 20:59:36 följande:
    Vad roligt! Där var jag i söndags och även på McD tvärsemot... Världens trevligaste Donken finns just i din håla
    Var du i växjö eller ljungby på donken?
    Det var på citygross i växjö hon vann, men vi har ju med donken och citygross på samma ställe här i Ljungby.
    Men Ljungby har inte världens trevligaste McD, bara sveriges slöaste personal
  • Busbellan

*suck*
    Verkar som om min retur till babyshop inte kommit fram för den borde verkligen varit framme nu
    Vad gäller egentligen vid såna tillfällen?

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-14 20:45:25 följande:
    Åh nu behöver jag ot hjälp.Men jag har ju sålt mina älskade vagnar (bugaboo och maclaren). Skall nu ha en enkel ROSA vagn. Men vilken skall jag ha till Svea? En ny brio sitty eller en begagnad emmaljunga scooter. Jag bor ju på landet så tanken är att jag skall ha den på mina långpromenader.
    Jag har ju ingen erfarenhet av scootern, men älskar racen på alla underlag, funkar överallt
  • Busbellan
    Busbellan skrev 2010-04-14 15:56:29 följande:
    *suck*Verkar som om min retur till babyshop inte kommit fram för den borde verkligen varit framme nu Vad gäller egentligen vid såna tillfällen?
    puffar för min fråga lite, nån som vet vad som gäller?
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-04-14 20:57:00 följande:
    jag skulle tro att det är du som står för risken tyvärr
    anade nästan det
    Så trist, ska nåt paket komma bort nån gång så kunde det väl i alla fall vara med ett begagnat plagg
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-14 20:59:07 följande:
    Hmmm ja race had ejga när anton var liten. Fick ett erbjudande på en sådan, men då var den ju inte rosa
    jag skrev faktiskt fel, jag menar sittyn
    racen har vi här hemma också, därför jag råkade skriva det. Den är bra den också, men lite för stum på ojämt underlag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17