Inlägg från: Guld gossarnas Super Mamma |Visa alla inlägg
  • Guld gossarnas Super Mamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jo! MEN nu hittade jag ju dom!  =) ska kika vidare,tack igen. =)

HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!

anette81: ska bli kul och se vad du tycker om den färgen och storleken sen då.
    Jag klickar nog hem en overall ifrån Ajabaja jag  

anette81: Att du inte köpte i st 116 med en gång...då hade du ju haft overall att börja med även nästa vinter tror jag och då sluppit jagat efter en som nu tänkte jag.

Min snart 4 åring( blir 4år i februari) är 98 cm 15kg och han har Molo i 110,hade passat fint med en i 104 med,men då det endast var 3-4 cm som skiljde dessa två storlekar så blev det i 110,han har även en Reima i 104,Molon lär ju passa även till att börja med nästa vinter.  =)

sista fotot tyvärr utan blixt,men sonen vägrade låta sig fotas mer.  

joggy: Exakt så är det ju mellan storlekarna,så man ska inte stirra sig ´´blind´´ på att man i ett annat märke har i en mindre storlek och i Molo får gå upp,dom är rätt små och korta i modelleeeen overallerna mot för ca 2-3 år sen då de var stora.

joggy:  köpte du i 104 inför nästa vinter,så kan jag nära på lova att den då kommer att vara nära på för liten med engång då om ditt barn kommer att vara ca 105cm 18kg+,min son har i 110 på fotot och han är just under 1m,98 cm i slutet av november.

joggy: Jag trodde du menade Molo vinter overall och foton på det ligger i denna tråd lite längre upp,tror du redan såg dom förut. =)

joggy.ja,för så stora i midjan tror jag ändå inte att de kommer att bli om hon väger 18kg+ då,min son är just under 16kg nu.

Ni experter på olika Web sidor kan väl hjälpa mig att hitta ett par skal vantar i färgen Regnbåge i storlek 3-5år. =) Hittar inte och dom jag hittat är för små....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17