Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lalong: såå himla sööt liten tjej såå fin i daisys linnet

hilla: så himla sööt din tös ät i den småfolk klänningen har nog sagt det förr

kristyr: härligt att se dina barn i bildis himla fina kläde med

love isac: riktigt kul att se att du med gjort debut i bildis fiiiina kläder på underbara barn

bubblan: suuperfin hopping kaaaanske kan bella med ha klänningarna då hmm... sööta lilla ida i kissemjauklänningen och ggud vilken cool staty.

pepper: supersöt liten tjej så fin hon är i dalmatinerna

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-07-06 22:58:25 följande:
    Gammal, men iaf:

Jag gillar dessa skarpt. Perfekt lekshorts som tål det mesta . Stl 80 på 80 cm, så de är ganska stora i stl.
    åh tack för bilderna hmm ja dom ser ju snygga ut
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-07-06 22:58:53 följande:
    Butte:
    Hittar ingen bra bild på jeansshortsen, men här kommer i alla fall en bild på de svarta och modellen är ju den samma

gick visst inte att ta med två bilder på samma citat fiina är dom ju men hmm ni upplever inte dom som breda? gillar ni dom mycket eller gillar ni tex lindex lika mycket?
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-07-06 22:59:58 följande:
    Min grabb finns i galleriet hos mig!
    tack
    Busbellan skrev 2010-07-06 23:04:13 följande:
    Ska väl erkänna att vi lika gärna tar på ett par jeansshorts vi har från kappahl
    Fast är det sådär halvvarmt ute och tveksamt shortsväder så är NS bra för de är lite rejälare
    ok super att veta men för 150kr är dom väl ett självklart köp eller
    Ocikatten skrev 2010-07-06 23:06:51 följande:
    Vi använder både Lindex o NS lika mycket. Jag tycker dock att NS är lite coolare med fickorna så de används lite mer till fint.
    ahh sant, vi behöver ett par finshorts faktiskt
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-07-06 23:14:07 följande:
    Ja, för 150 kr hade jag absolut köpt dem
    Hade inte tänkt köpa några till Ella egentligen, men kunde inte låta bli på mysgrodan
    nää det kunde inte jag heller ska jag bli av med min ns oskuld nu Förvånad
    sååå söt ella är i bildis. speciell bild på henne tycker jag
  • Buttelina

vad jag gillar er Solig nu känner jag mig säkrare på shortsen juu

• Buttelina
    Lalalong skrev 2010-07-07 13:38:05 följande:
    Åhh, fick hem en laddning kläder från LLM idag. (och nu har de sänkt till 40%, men det kunde jag ju inte veta häromdagen så jag är inte bitter ). Så nöjd med allting. Speciellt prästkrageskorna är ju helt ljuvliga Förutom det är det Butterflies kjol, knapp t-shirt och summersuit, Flowerfield t-shirt, rainbowStars leggings, Svart Stars, leggings och kjol och klänning randig i svart och vitt med Stars på magfickan. Fiiiint!
    åhh vilken fiiin shopping! vill gäärna se bild på med den randiga klänningen. hur var den i strl?
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2010-07-07 14:41:58 följande:
    Har en tjej som inte alls är glad för att prova kläder, men jag ska göra ett försök och ta ett kort
    Annars är det till att ta på kläderna som i att "nu ska du klä på dig", eller "vi får byta kläder, det är smutsigt". Och då tar hon det inte av sig sen
    tuuusen tack då ska jag ha 98/104 eller max 110/116 till bella då! såå himla enkel och fin
    söt liten tjej du har
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2010-07-07 16:01:09 följande:
    Typiskt, jag som typ timmen innan beställt till 30% för typ 1300:-
    meen maila då och säg att du vill ha 40% istället! annars annulerar du ordern
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17