Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-07-13 08:53:47 följande:
    STAR RAINBOW LINNE ???

Vilket menar du/ni då?

Har det kommit ett nytt liknande det underbara med stjärnor på framsidan och regnbågen på baksidan??

Var, var var Tungan ute
    näää gamla med lila kantband. det som ser ut som fyrverkerier
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-07-13 10:20:48 följande:
    oki, oki då lugnar jag ner mig, hade det varit en favorit i repris hade jag klickat på KÖÖÖÖP direkt Drömmer
    ohh jaa jag med i ALLA storlekar
  • Buttelina

stjärna4 skrev 2010-07-13 16:24:42 följande:

Legginsen är ju i dubbelstorlek,hade ni tagit 70/80 eller 86/92 om hon är 81cm lång??

så här sitter strl 86 på min dotter som är 107cm.. skulle säga att dom är stora i strl.. dessutom är 86/92 mer som 92.. så jag hade tagit 74/80
  • Buttelina
    stjärna4 skrev 2010-07-13 17:11:50 följande:
    Tack för ditt svar!Får bli 74/80 då. Förresten tröjan som din dotter har på sig är ju så fin.Vad hade du tagit för storlek till min flicka  i den?
    jag har 122 i den tröjan till min dotter.. så kanske funkar 92 till din? den finns inte i mindre,,
    Busbellan skrev 2010-07-13 17:16:40 följande:
    Åh så fint det var ihop!
    perfekt, fick ju hem leggingsen i den randen idag, blir perfekt till daisytröjan då
    jaa superfint ihop
  • Buttelina
    etindris skrev 2010-07-14 08:38:46 följande:
    Godmorgon! Sitter och tittar på Molo:s väpnarluvor och börjar fundera lite. Jättedum fråga jag vet men ändå. Är det höstmössor? Såg att det är gjorda i bomull så är det tunnare höstmössor som man kan ha lite "hårdare" höstdagar? Alltså skall den matcha overall eller skalkläder?
    ja mer höst/tidig vintermössa. otroligt användbara. här i skåne funkar de bra ner till minus, i alla fall mina barn. så dagar då man behöver vinterjacka men klarar sig med jeans och långfilsingar nertill kan man ha de tunna rånisarna
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-07-14 10:03:49 följande:

Nån som köpt regnbågsbyxorna? Inte leggingsen utan muddbyxorna som finns i större storlekar, de i med flickfärger
    Hur är de i storlek och sitter mudden uppe även om de skulle vara lite långa?
    Funderar på om Ella ska ha 92/98 eller 98/104

trot småkrypet köpt dom..
    Greksmurfen skrev 2010-07-14 10:14:54 följande:
    hej itråden..=)
    idag blir det packa bb-väskan, å städa å dona med et sista...
    tro inte att lillan tänker vänta till igångsättning nästa vecka om vi säger så...
    har haft mensvärk konstant å för att inte verkar allt för äcklig så är slemmisen på g med=P
    med maxen så släppte den sen kom han 2 dagar senare....så vi få r vella se.. kanske blir en ny danskbebis snart =)....
    men åhhh vad spännande
  • Buttelina

bubblan fiiina inköp räknar du med att få en flickbebis eller

• Buttelina
    h80 skrev 2010-07-14 11:00:56 följande:

ska till Malmö idag, vilka affärer finns det nära gågatan förutom llm o harmoniebarn?

ajabaja
  • Buttelina
    Milliz skrev 2010-07-14 11:12:34 följande:
    Vilken storlek skulle ni ta på regnbågsrånisen till en 3,5-åring? 2-3 år blir för litet eller vad tror ni?
    jag köpte 3-5 år till mina barn eller vad den nu heter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17