Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-08-04 09:15:42 följande:
    God morgon!

Förstår att det måste vara rejäl skillnad att ha två barn själv mot att vara två vuxna.

Var kan man se lurvarna?
    Ha ha, jaa, jag fick en lite lätt 2 barns chock

Här hittade jag lurvar, finns inte bilder på alla men det står vilka färger det är. Möjligtvis får den bruna med gröna kantband flytta hit.
    http://www.madsogmille.dk/shop/boern/molo-fleece/ 
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-08-04 09:24:27 följande:
    Jag tycker det är enorm skillnad bara på att ha Noel själv jämfört med när sambon hade semestern. Dessutom känner jag mig nu som en lagom kul morsa.
    Mmm...det är ju det, just nu går all min tid till att försöka få båda barnen nöjda, överdriver inte när jag säger att jag är HELT SLUT på kvällarna Sambon jobbar dessutom 12 timmars pass 6-18 hela veckan, så han kommer ju hem lagom när barnen går och lägger sej.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-08-04 09:26:31 följande:
    En del såg ju rätt dassiga ut i färgen på produktbilderna men det kanske är bättre IRL. Men sen känns det som om det är lite samma färger som varit förut.
    Ja bilderna var nog inte dom bästa, hoppas dom är finare irl, Liam får nog den bruna eller den grå, till Meja hade jag hoppats på en riktigt rosa sak men det verkar inte komma nån.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-08-04 09:37:46 följande:
    Ja och miniapple gillar jag också. De gamla fina
    ängeln83 skrev 2010-08-04 09:30:33 följande:
    Mmm...det är ju det, just nu går all min tid till att försöka få båda barnen nöjda, överdriver inte när jag säger att jag är HELT SLUT på kvällarna Sambon jobbar dessutom 12 timmars pass 6-18 hela veckan, så han kommer ju hem lagom när barnen går och lägger sej.
    Jobbigt att ta hela ansvaret heela dagarna. HUr gammal är Meja nu?Bruna brukar vara jättefina men vi har redan en liggandes här hemma till Noel (brun med röda kantband) samt en lila med grönt och en grå med gult. Bebben har en lila overall med grönt, en ärtgrön jacka samt en turkos overall med rosa. Ehh...det blir nog inga lurvar i år
    Ja dom dagarna suger musten ur än totalt, fast normalt sett jobbar han ju aldrig så på vardagarna, bara en del helger, blev lite ändringar nu i semester tider.

He he, nee, då var det ju nästan bra för eran del om det inte kommer några fina
    Liam har bara vårens gröna med turkosa kantband, alla andra är för små och sålda.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-04 09:58:02 följande:
    Vår lilla bebis har kanske en kromosomavikelse, det va något med hjärtat hon såg och det ihop med min ålder gav 2 avvikande markörer och ökad risk för tex DS, det bara får inte va sant, vi vet inte vad vi ska göra nu???

Fått tid för morfologiskt UL om 2 veckor, en spec läkare ska kika igenom bebisen då och ser han mer så rekommenderar dom FVP, men det blir så sent, vad gör man???

Vår lilla bebis Hjärta
    Men gumman....det får inte vara sant, fy så ledsen jag blir här nu.
    Håller alla tummar att allt ändå är som det ska.
    Hjärta
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Vilken filt är finast av dockhusen och katterna/stjärnorna?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Chipotle skrev 2010-08-04 12:05:53 följande:
    Måste fråga er experter. Skrattande Vilken storlek på lurovoverall till en tjej som är 1½ månad och väger ca 5 kg och  57 lång? Jag vill att den ska funka nu direkt och några månader framåt, har ändå tänkt köpa en ny sen när de kommer så den behöver inte räcka över hela vintern.
    Då hade jag nog köpt en 62 eller 68.
    Min dotter hade en 62:a när hon var 3-4 månader.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Chipotle skrev 2010-08-04 12:20:01 följande:
    Tackar! Hittade en 62a på rea så chansar nog på den. Glad
    Det blir nog kanon Vilken blev det?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Tror jag bestämt mej angående filten nu, det blir nog dockhusen, mest för velourens skull Nån sida som har den fraktfritt?
    Ska även beställa girly rainbow och lavendel stars till Meja, MEN, ska jag ta bodys eller tröjor? *velar*, hon har ju muddisarna men vilket är snyggast till?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-08-05 08:13:04 följande:
    Den kombon ska jag också köpa rainbow body och lavendel star muddisar, såg i bt så fint Min lilla tjej är 9 veckor men har nog tänkt köpa 68 och bodys är så praktiskt tycker jag. Är muddisarna rymliga i stl?
    Ja det är super fint ihop
    Meja är ju snart 10 månader därför velar jag lite, använder nästan mer tröjor och t-shirts än bodys på henne. Fast iof är det ju kanske mysigare med body till hösten, hum...ja det får nog bli bodys, sitter ju finare på också.

Jag tycker muddisarna är ganska rymliga, köpte 74 till Meja som är hennes storlek men dom är tok stora i midjan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17