Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-22 17:49:39 följande:
    Ok, men då är det nog ingen fara. Gillar ju gul men absolut inte neon

Dags att göra lite middag här

CU 
    den är inte neon alls utan jättefin gul
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-02-22 19:46:53 följande:
    Åh fina Molly i BT! Hur är den gula i storlek? Hur stor är Molly?
    det är 80/86 på den gula och hon är väl ca 77cm och vägde för nån månad sedan 10,7kg
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-02-22 20:06:39 följande:
    då bör ju 74/80 funka till min donna? Egentligen borde jag inte köpa mer klänningar/tunikor. De sitter ju sådär på barn som inte går. men jag kan inte låta bli
    nä precis, längtar verkligen tills molly börjar gå, alla kläder sitter ju så mycket snyggare då
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-02-26 14:39:35 följande:
    Ja det tror jag, de är ju små i stl. Har hon nån annan i den modellen? Men 1-2 funkar absolut på Milla och kommer göra fram till sommaren. Men sen måste jag nog skaffa en 3-5 år tror jag Obestämd Glömde helt bort att de var så små när jag beställde!
    Har du använt den? annars kanske du kan sälja den Drömmer
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2011-02-26 14:53:30 följande:
    Nä vi har bara provat den Knappt det haha, hon vääägrar prova mössor nu för tiden! Men det kändes rätt tajt på det lilla jag hann prova.
    ängeln83 skrev 2011-02-26 14:45:38 följande:
    Meja har ju 3-5 år i sina Molo mössor från i höstas, sitter kanon på, hon hade strax under 50 cm i huvudomfång sist vi mätte.
    Vi har ju ingen sån innan, förutom en regnbåge som jag köpte på salgen i 1-2 år och den var jääättestor. Alldeles för stor på Milla så den sålde vi igen. Har ingen aning om vad hon har för huvudmått, måste boka 2års koll! Men hon har S på NS mössorna, provade M men den var alldeles för stor på henne!
    Har inboxat dej
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-02-28 14:06:57 följande:
    Åh tack för det tipset! Vi har ju också den lurven hemma
    vassegod
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-02-28 14:09:19 följande:
    Hej i tråden!
    Hur har ni det?

Vi har varitpå öppna förskolan och sen fuskat med hamburgartallrik till middag.
    Passar på när det bara är jag och småttar igen.
    Hej!
    Gott att slippa laga mat ibland

Jag borde packa inte sitta här, vi ska på läger och åker onsdag vid lunchtid och jag har inte börjat packa något än.
    men jag arbetar bäst under stress ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17