Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

xmari skrev 2011-01-18 13:09:39 följande:
    (med risk för att bli lynchad...) Gillar inte colibri supermycket... Tyst
    Laddar upp med tomaterna  
  • Duntoffla
    xmari skrev 2011-01-18 13:09:39 följande:
    (med risk för att bli lynchad...) Gillar inte colibri supermycket... Tyst
    Är det till den gröna? Funkar inte Katvigs eggplant/gröna? Har iofs inte sett den IRL men det gröna i den kanske funkar till?
  • Duntoffla

Frågar vidare...är det ngn som har Molo lurvfleece i Umba Berrie på bild? Funderar på en sån till Noel. Bör man ta 110 eller 116? Han är typ 102-103 cm nu och har 104 i de han har hemma.

• Duntoffla
    lillronya skrev 2011-01-18 13:48:25 följande:
    110 kan du säker ta iaf. Vi har en 110a hemma och höstas tyckte jag den var för stor men nu i vår tror jag vi använder den och E är närmare en meter nu.
    Ok, då kanske det räcker då? Fast snål som jag är vore det ju toppen om den funkar i höst också. (som om jag inte kommer köpa en ny då... )
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-18 13:53:13 följande:
    jag hade tagit 116 och vikt upp ärmarna lite, gillar inte när tröjan blir för kort
    Inte jag heller. Äh, det får bli en 116. Någon gång passar den ju

Frågan är om den är fin IRL? 
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-01-18 13:55:33 följande:
    Du får gärna ta bild om du vill.
    Vågar inte köpa för stort för hon växer så sakta.
    Duntoffla skrev 2011-01-18 13:50:03 följande:
    Ok, då kanske det räcker då? Fast snål som jag är vore det ju toppen om den funkar i höst också. (som om jag inte kommer köpa en ny då... )
    Jag vill ju inte ha det för stort. Men han kanske kan ha 116 redan om den ska vara längre? Det är så himla olika hur det är det där.
    Fråga Butte, hon brukar ha koll.
    Butte skulle säga 116. Hon köper ju hellre stort än litet.

En fråga...om jag lagt en order någonstans och inte betalat in än och nu ångrat mig...det är väl bara att maila tillbaka då? Det står att om pengarna inte är inne inom x antal dagar så annulleras ordern. Hittade sakerna plus fler saker på annat ställe...Oskyldig Kanske inte schysst men kan man göra så?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 13:57:56 följande:
    Åhhhhh jag är såååå svaaaaaaag- igår Butte och idag Liljan

Men Småfolk är ju min största danska kärlek, får väl trösta mig med detDrömmer
    Vad har du gjort nu då? Shoppat på FB?
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-18 14:03:26 följande:
    jättesnygg!
    Smultronhjärta skrev 2011-01-18 14:04:52 följande:
    Kanonfin tycker jag!

Jag var nyss hos Babyshop och handlade jag också:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...

Tack Liljan
    Ja den ser fin ut. 

Det blir nog en Fruity-jacka till Lea också. Hoppas nu att den rosa nyansen är fin. Jag gillar jackorna bättre än overallerna och kom på att vi ju har en Nanook-fleeceoverall samt en POP windstopper.

Smultron-fint köp!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17