Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Jullessk skrev 2010-07-21 12:55:49 följande:
    Hej Moloexperter! Jag har en liten smal kille, ca 82 cm lång. Kommer han att drunkna i ett linne storlek 92/98?
    det kommer vara långt men säkert funka?! jag har en son som är 99cm och han kan ha 110/116
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-07-21 14:11:36 följande:
    Hej!

Någon som har tips på hur man får bort mögel fläckar på regnkläder. När vi kom hem från Skara, hade Sveas fina idat regnkläder fått massa mögelfläckar på sig. Alla andra hade klarat sig. Snälla!!!! TIPS????
    hmm nån mögeltvätt kanske? tror inget annat tar det, men är inte säker. kan kanske bleka kläderna dock
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-07-21 20:52:54 följande:
    Hajbodyn var hon ju såå fin i, buhuu! GUD vad jag INTE gillar pojksidan iår från molo. Brukar ju allti vara iaf 2-3 print man fastnar för där också. Iofs kanske det är lika bra, flicksidan räcker ju och blir över både i höst och av vårplaggen. LÖÖÖV allihopa Hjärta
    åh jag som tyckte att din lilla goding var sååå fin i björn/berg suiten hon hade på sig och jag löööve flygplanen
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-07-21 22:34:23 följande:
    hejhej tjejer....STORT tack för alal grattis jag fåttHjärta

lillan ligger just nu å snooozar i sin fina balja =P..... inte helt OT en ida t jamas ;).....

ev så kommer hon få heta martha melina Zethare med melina som tilltal.. dock inget ssom är 100% så vi får se...=)

shoppas det ngt ? ngt ja missat när ja vatt väck ?? =)
    åhh hon är såå söt. lik sin pappa tycker jag

fiint namn ju
    Vikkan76 skrev 2010-07-21 22:54:23 följande:
    Grattis säger jag här med och gör härmed mitt allra första inlägg här i tråden! Men ni känner ju mig från FB vid det här laget. Glad

Melina tycker jag var ett jättefint namn.
    men hallååå välkommen hit
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-07-22 08:34:35 följande:
    Joo hon var superfin i den faktiskt. Kanske får hoppa den på rean sen för än så länge är den inget absolut måste Men hon passade så fint till färgerna! Jag gillar faktiskt de bilarna som är på höjd som kom nyss, men de finns ju bara från JR.

Vi provade dock en annan tröja med turkosa fåglar osv och lila ärmar igår i 92. Den passade bra faktiskt och såg liten ut i storlek, att de aldrig kan bestämma sig Och dockhusen var fiiina IRL Eller "Hushållsnära tjänster" som en i butiken kallade den, haha det var roligt
    vilka bilar kom nyss?
  • Buttelina
    Vikkan76 skrev 2010-07-22 08:57:22 följande:

Är så glad för jag ninjade precis hem en turkos molo lurv med orange kantband i stl 104 som jag letat efter! Wiehoo. 215 kr + frakt blev priset.

åhåå grattis! bra pris med ju
  • Buttelina

bubblis: jag tycker tröjan med ska stanna. ser ut att passa längre en en tunika behåll säger jag, kul att växla modell ibland

• Buttelina

lillronya: är du vaken? jag har blivit av med min nova star oskuld haha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17