Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-08-09 20:48:55 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-09 20:47:24 följande:
    olika mössförslag till den gulisen? Drömmer
    hmm starrainbow molo mössan annars hmm fjärilar/regnbåge borde vara fin till
    men då... jag gillar ingen av dom jue

annan? Drömmer

svara på fejjan pliiiis
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-08-09 20:50:07 följande:
    Är det hängslen till dem eller är du utan? Undrar om de bara hasar ner om man kör utan hängslen?
    våra hasar inte ner, är iofs strlk 98 Men i vintras hade vi dem å då va de lite stora, men hade man tröjan under dem så satt de kvar, jag har dock köpt hängslen nu till våra i 110 då dom e lite för stora.
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-08-09 21:00:12 följande:
    Ingen som har mösstips till regnbågen? Tror ni röd/vita katvig passar till?
    regnbåge overall?

då hade jag tatt en enfärgade NS till  
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-08-09 21:05:10 följande:
    Ja, blir nog både röd loch grön NS känner jag på mig Drömmer Blir det för mkr ränder om man hittar en röd/vit katvig måntro?
    Njaä, för mycket blir det inte
  • RååSa BuBBlan
    stjärna4 skrev 2010-08-10 07:56:19 följande:
    Måste fråga er ang kvaliten på molo.Köpte den lila tröjan med stjärnor till min flicka baby 92 och har tvättat den 2 gånger och den är redan helt noppig på det rosa(kanterna)Är det så dålig kvalite eller har jag haft otur??
    Vissa av färgerna på kantbanden kan noppa, det gäller främst de med lite lysande starka färger har jag märkt, verkar vara något i materialet som är sådant.

Är det så att du känner dig missnöjd så hade jag reklamerat tröjan.
  • RååSa BuBBlan

God morgon förresten!

Ännu en dag av väntan här, inget telefonsamtal än iallafall och jag hoppas det inte kommer något heller *krampaktiga tummar*

Idag är det riktig höst här, såå mysigt!! Vi tog en morgon prommis jag o Bubblis med lurv och filt i vagnen *mys mys*

Hoppas på nya lurvar i lådan idag, men det kanske är att hoppas på för mycket *nyfiken på dem*

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-08-10 09:25:03 följande:
    Morning flickor.

Här tog vi sovmorgon idag, Meja har sovit som en stock 18.15-09.00 , värre än sin pappa ju.
    Är fortfararande irriterad över den gula lurven , men idag åker den tillbaka, sambon som nästan aldrig brukar kommenterar barnens kläder frågade igår vad det var för ful sak jag köpt

Tänkte beställa en jacka till Liam idag, han har ju bara 2 st, ska jag ta den bruna med gröna kantband eller den grå med röda?
    Härligt med sovis Här började dom banka på taket 07.00 Kräks vareeeeenda morgon *gäspa*

ha ha ha, så pappan gillade med andra ord inte den gula

Ååååå va svårt val!! Båda dom är underbara!!
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-08-10 09:26:13 följande:
    Jag vill med ha lurvarna nu..
    Men på babyshop står det att mina lurvar inte har packats än :/
    Fast jag köpte och betalade direkt i fredas :( 
    Men då   Mina ska ha gått iväg igår enl mail å jag beställde i lördags jue..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17