Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-11-03 20:52:50 följande:
    Åhhh större storlek tack Glad 

By the way, har du sett att jag är med råsa ns jacka och orange mat overall numera snartFlört
    Åhhåhå vad fiiint! Jag handlar inte ett något-hinner inte eller rättare sagt orkar inte
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-11-04 11:03:09 följande:

åhh småfolk vinterkollektionen är ju helt underbar.... Hjärta Vill nog ha allt allt allt! Nu är det färgglatt ingen..

Håller med! Ge mig klänningar,klänningar i mängder
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Lalalong skrev 2010-11-04 13:59:04 följande:
    Vad matchar ni Miniflowers med?
    Jag råkade köpa en liten sån klänning till lillan på Spillevinkens "först till kvarn" igår. 175 kr kändes rätt överkomligt. Men nu får jag för mig att det är lite svårmatchat? Funkar kanske bäst med ett par vanliga strumpbyxor bara... I svart eller vitt.. ?
    Vi kör svarta leggings till- såå fintSolig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-11-04 14:11:20 följande:
    visst svart är fint men jag har lite svårt med svart på så små som de är när de har 62/68 i stlorlek
    jojo upptill håller jag med dig..nedtill är en annan sak tycker jag..Iofs så tyckte jag helt annorlunda när Max var liten och på en pojk- då var det helt ok med svartDrömmer
    Sen använder vi pops svartvita ränder också-baara fint.

Men jag är då också en som tycker att Molos pistoler är fina,Molos movieprint ok även om det skymtas cigarett någonstans samt att jag inte heller anser att bikini är något att orka dra på stora trumman för
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Vikkan76 skrev 2010-11-04 14:29:51 följande:
    Jag undrar om det är inte är vi föräldrar som gillar dessa lurvar allra mest?! Synd de inte gör dem i vuxenstorlekar. Jag tror de hade sålt massor! Jag skulle definitivt haft minst 10 själv. *haha*
    Mycket möjligt även om de är mjuka och gosiga.. Dock inser jag att jag också börjar tröttna aningens..perfekt till Lova som sover i vagnen men annars hänger våra lurvar mest. Satans så blåsigt i Falkenberg att det blir pops ws som används flitigast,därefter Småfolks lurvar som känns aningens tjockare. Under skalkläderna så väljer Max själv andra fleecevarianter-som inte är så bylsiga. Hade vi använt våra galonkläder från Ida t så hade lurvarna varit perfekta men nu använder vi inte de heller så..Drömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Sådär ja..shoppat lite ot pop i väntan på Molo
    Jag har alltid varit lite kär i stadsprintet så nu när det har kommit som favorit i repris tvekade jag inte..Tur det, med tanke på att min popaffär bara hade några kvar

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-11-04 14:52:25 följande:
    Har precis kommit hem från stan med en kasse från POP och stadsprintet Hjärta Sååå nostalgi !!!!
    Melker hade det när han var nyfödd Baby
    Köpte du tröja & leggings ?
    Jag köpte bara leggingsen och baströjor att ha upptill.
    Jag köpte(läs la undan så att maken köper på vägen hem) bara tröjan till Max men inser nu att jag kanske skulle köpa leggings till Lova ocksåDrömmer Så får det nog bli!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-11-04 15:01:21 följande:
    jag skulle bara in o kolla lite.......fick med mig en hel kasse hem Glad i min pop affär fanns det dock mycket kvar av allt
    Ha ha..det är nog tur att jag inte ser det live för just nu är det bara stadsprintet som lockar.. På nätet ser det andra lite väl pyjamas ut men jag kan iofs tänka mig att det inte stämmer IRLDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-11-04 15:03:11 följande:
    Smultronhjärta skrev 2010-11-04 14:55:12 följande:
    Jag köpte(läs la undan så att maken köper på vägen hem) bara tröjan till Max men inser nu att jag kanske skulle köpa leggings till Lova ocksåDrömmer Så får det nog bli!
    Hur var de i storlek?

Har ringt och lagt undan, men är rädd att sonen kommer att drunkna i dem Obestämd
    Ingen aning eftersom jag också la undan men jag har läst att de tydligen är liite större än pops vanliga ribb tex..Jag tog 104 till Max iom att jag annars gör det på ribben så får vi se
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-11-04 15:10:07 följande:
    bodyn var lite större än pops vanliga, men tröjan var ungefär som vanligt. Jag mätte mot en ribbad o de var bara lite bredare
    Men vad bra! Precis vad jag ville höra
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17