• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-03-22 20:06:28 följande:
    Fasar för när ellas tröja blir för liten, hon har i 110 men den modellen är liten i storlek
    Har leggings och linne här hemma också. Åh vad jag vill ha en sån rånis!
    vi hade ju knappis i det.. vill ha "vanlig" tröja.. som london..
    den la jag fram 110 i idag vi har en 104 med, men den åker nog vilken dag som..
    e ju lite små i stl tycker jag..
    linne? hmm.. ohh..!!! *för de behööööver vi verkligen?? ehh*
    Tjollabolla skrev 2011-03-22 20:45:06 följande:
    På tal om Gemstone, det är ju totalt underbart det printet! Lia har haft sin suit idag, hon verkar inte gilla den dock. 3:e gången den används och även 3:e gången hon skiter ner den ända upp på ryggen
    haha, kanske dags för mamma o fatta vinken? :-P

o jag som e hemma o vabbar med en liten öroninflammationsdam/feberdam hade tråååkigt idag..
    möblerat om hela lillans garderob, flyttat hyllor, flyttat in kläder in till vårt sovrum, ungen har ju för liten garderob? Drömmer
    så numera bor hennes klänningar o kjolar inne i pappas garderob, han fick flytta ihop sitt
    o de är linne o knickers i hennes ist, o alla långärmade hänger
    såå fint..
    o jag va glad o nöjd med o pula runt med kläder, kläder o kläder..
    passade på o ta sonens med o rensa lite o vika i ordning o fixa
    måste spana på va vi har nu eg, som vi "måste" köpa.. kortärmade verkar va lite halvt om halvt dåligt med..
    får se när jag tvättat upp resten o lagt in det? *inget vi saknat direkt, ehh, ops*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-23 12:41:16 följande:
    Nu har jag varit där. Det fanns en liten skrutt på 3,2 centimeter där inne Glad

Sen så skulle vi boka upp det riktiga ultraljudet samt vanlig barnmorske tid. Hon började föreslå slutet på maj och då sa jag direkt att det blir nog svårt det för då ska jag antagligen på salg Tyst Hon skrattade och gav mig tiden 18 maj nu för det stora ultraljudet. Så nu jävlar får salgen inte börja just den dagen!
    hahaha, du e ju go!!

hmm, när kan man börja spana efter salgdatum då? hur länge va de förra gången de sökte personal o la upp annons om det? visst borde de komma nu? 2 mån innan??
    lalalong va de va??? leeeeeta!!! :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

ingen som har nån miiinsta aning om när de söker folk än till salg? så man kan börja forska, fundera eller tro vilka datum de är
    eller vågar sig smultron på en gissning?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lalalong skrev 2011-03-30 20:35:50 följande:
    Har försökt googla lite som i höstas. Men nada än så länge. Lovar att hålla ögonen öppna
    bra!! borde väl komma snart nu tycker jag?
    hur länge va de förra gången som du fick reda på det?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2011-03-30 20:50:35 följande:
    Haha undrar om dom sätter ut annonser igen... Dom fattade väl att vi kom på dom sist!
    men om de inte sätter ut annonser.. hur ska de då få folk till salgerna som jobbar för dom?
    haha..
    Lalalong skrev 2011-03-30 20:44:26 följande:
    Mja.. Enligt min mail skickade jag första mailet först 27/10. Men jag tror att annonserna om att dom sökte folk hade cirkulerat runt ett tag då faktiskt.. Så fullt så länge ska det ju inte behöva dröja. 
    hoppas de inte dröjer för länge till då innan man förhoppningsvis får liiiten aning om de.. om inte smultron som sagt nu inte gissar

salgsugen? nää. hur kan nån tro det?? :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-30 21:00:58 följande:
    De måste va sista veckan i maj... sen är de ju kristiflygare...
    hoppas du har rätt jag har iaf satt upp sem ons, tor fre sista veckan i maj
    haha..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2011-03-30 21:37:21 följande:
    Fast jag tror inte att danskar bryr sig såå om helg eller ej..Jag hoppas på Katvig först och sen Molo sista helgen i maj. Inget passar mig ändå eftersom vi får huset i samma veva..tänk vad poppis jag kommer bliDrömmer
    du får göra en alabutte special o jobba in dig veckorna innan då e du nog poppis även om du e borta några dagar
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2011-04-11 20:42:09 följande:
    Hej hej sötfisar.

Nu var det ett tag sen igen jag kikade in, har haft ett par riktigt jäkliga veckor men nu känns det som att jag börjar bli jag igen, efter typ 10 läkarbesök, snack med kurator och anti depp piller, fy vilken resa det varit.
    Och shopping har jag inte alls orkat tänka på men nu börjar jag bli lite sugen på att klicka hem nåt fint.
     {#emotions_dlg.flower}  Hjärta
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hej hej =)

dåligt med fart här inne.. :-P *jag e med dålig på o va här lika mycket*
    nu måste man väl kunna luska med salg?? de booorde söka folk?
    eller nån som vill gissa datum?

rensade sonens shorts.. hade sparat de han hade i somras.. men SHIT va pojken växt!!!
    hans 98 satt super förra sommaren.. o vi skrattade gott nu!! vet knappt om 110 kommer räcka??
    hade nåt par i 110, o nåt i 116.. hmm.. han har ju 116 på en del tröjor, 122 på andra lixom..
    hur skulle ni gjort?? vill inte ha för långa heller, men vill ha de under knöt på han.. passar inte i korta shorts såg vi =)

ta tag i t idag?? högarna växer massor!!! måste bli av med det!! verkligen..
    har inte tid till de känns de som..
    *suck*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Harley skrev 2011-04-19 21:23:35 följande:
    Gokväll... Ingen som har hört något om salgen??
    nope =(

nu booorde man kunna luska lite i det??

men inte jag, jag måste sova.. jobbat mellan 06.00-19.00 idag? igår va den lite över sju tom innan jag stämpla ut.. *suck*
    prinskorv någon??
    klockan ringer 05.10 så godnatt!!!
    *ska drömma om påsk o ledigt i 4 dagar!!!!*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17