Inlägg från: Babylove79 |Visa alla inlägg
  • Babylove79

Farligt med långvarig förkylning?

Jag har oxå varit konstant förkyld de senaste 4 månaderna. Är nu i slutet av v. 37 och e kanonförkyld igen + bihåleinflamation. Har en son på dagis som förmodligen e en orsak till alla förkylningar men sen verkar ju mitt imunförsvar vara obefintligt just nu. Hoppas det blir bättre när bebisen kommit å när det börjar bli vår. Skönt att höra att man inte e ensam iaf Jävligt jobbigt som sagt att va höggravid å så dessutom sjuk...som om man inte e trött nog?! Nässpay har jag använt alldeles för mycket av det senaste, men jag får gå på "avvänjning" sen. Just nu e det guld me herr Nezeril

• Babylove79
    Alex71 skrev 2010-04-07 11:59:12 följande:
    Tur att man inte är ensam med detta. Min barnmorska rekommenderade Renässans Plus (koksalt) som man kan ta hur mkt som helst av, funkar ok. Men är ändå tvungen att ta Nezeril emellanåt. Har oxå en son, 2½, som drar hem allt i förkylningsväg från dagis.Hade en jättejobbig förlossning med honom. Är rädd att utgångsläget med en bamse-förkylning denna gång heller inte blir den bästa.
    Jag har provat Renässans Plus men det funkade inte på mig tyvärr...Har du länge kvar till BF? Jag e beräknad 28 april men hoppas den kommer innan. Fast jag vill gärna slippa förkylningen innan såklart Hade en kompis som fick barn samtidigt som jag fick min son å hon va kanonförkyld, men det gick bra ändå.
Svar på tråden Farligt med långvarig förkylning?