December Bebis 2010 :)
Jag är gärna med
Det känns helt underbart att vara gravid och att en mini flyttat in efter ett års försökande
Jag är gärna med
Det känns helt underbart att vara gravid och att en mini flyttat in efter ett års försökande
Jag plussade på söndag, BF ca 8 december. Ska på VUL nästa onsdag så då kanske man får veta mer. Har haft ett missfall, och vill nu se så att hjärtat slår som det ska. Hoppas att det är såpass långt gånget då så man kan se det. Känns då på ett annat sätt denna gång. Började blöda dagen efter plus, och nu är det inte tillstymmelse till blod så det känns underbart. Mår illa, ont i brösten, hugg i magen... det är BRA med symtom
Innan plus så somnade jag i soffan tidigt på kvällarna, vilket jag aldrig gjorde tidigare, men nu sover jag inte alls särskilt bra. Kliver upp och pinkar vid fyra, och efter det kan jag inte somna om. Börjar bli svårare att somna på kvällarna också. Halsbränna och lätt illamående ibland, mycket känningar av "mensvärk", det drar i ordentligt i en halvminut och sedan är det som bortblåst. Brösten är fortfarande ömma, och kaffe har börjat lukta illa. Blivande farmor, mormor och gammelmormor har fått veta. Alla blev otroligt glada och fällde några tårar, tillsammans med mig. Är så otroligt blödig, kan bli otroligt rörd bara jag läser något om bebisar och kärleken till dem nu
Jag hade något rosafärgat på toapappret igår en gång då jag gick på toa. Blev jätteorolig, men sedan var det borta och idag kom det inte heller något. Otroligt skönt, hann bli rätt så orolig. Nu ska jag njuta av helgen. Ha det så gott alla!
Tack alla som skrivit idag. Nej, ingen av oss ska få någon blödning alls, alla ska ha barn i december, klart slut!
Har tillbringat en dag ute med hela sambons familj, underbart, fast lite klurigt att förklara varför man inte vill dricka kaffe osv. fast ändå väldigt mysigt att bara svärmor vet om, och man går och bär på ett nytt liv, alldeles hemligt än
VUL imorgon 14.45. Är liiite nervös, men denna gång blöder jag inte alls. Jag har symtom och känner mig gravid, så förhoppningsvis bekräftar VUL att allt ser bra ut. Har "dock" benägenhet för tvillingar då min mormor har tvillingbröder, så vi får väl se om det är en eller flera. Även ett medium har sett två barn som är lika långa.. så vi får väl se
Enligt BM då hon räknade på senaste mens och 28 dagars cykel så skulle BF vara 29/11, men enligt eget antagen ägglossning så borde det vara 6-8/12 någon gång, för jag har längre cykel än 28 dagar. Om jag är så sent som 8/12 så är jag i v 5+6 imorgon (alltså v 7 på torsdag). Nog borde man kunna se hjärtat då, eller? Vad tror ni?