3 barns mamma84 skrev 2010-07-17 16:37:06 följande:
Jag vet inte ibland så känner jag små rörelser i magen när jag ligger på sängen på kvällen innan jag ska sova men annars inte alls nu har jag änte kännt på några dagar igen

hoppas det inte har lagt av att slå hjärta man blir sjukt orolig.
Jag har drömt om missfall och jag har drömt om att jag blöder.
Jag tänker negatift hela tiden men vill såklart hoppas på att den lever.
Men jag vet inte längre.
Sen har kännslan av röksugen kommit oxå

jag röker inte men varför kommer den e det då barnet e död om de e det att kroppen blir knäpp jag har fortfarande hunger kissnödig trött och ömma bröst men vad mer ska man tro ?
Det är ju inte konstigt att känna oro, jag har drömt om blödningar, smärta och fan och hans moster sen den dagen jag såg ett + på stickan. Men det ska ju itne vara så att oron tar överhanden, då blir det ju bara fel, om du är så orolig så tycker jag att du ska ringa din BM och förklara precis hur det ligger till och säga att du itne vet varför men du kan inte släppa tanken på att nått är fel, jag är säker på att du får ett ul, så att du kan stilla din oro!
Gällande rökningen, jag har varit och är fortfarande röksugen, inte varje minut men helt klart får jag ett sug minst ett par ggr i veckan, då slutade jag ändå röka 2 v innan jag fick reda på att jag var gravid. Jag suktar även efter rödvin, rom och cola och parmaskinka!
Vår bebbe såg ut att må bra trots mitt stundtals enorma röksug. Jag tror inte det alls har att göra med huruvida bebben mår bra eller inte, det har med mig att göra. Jag vill väldigt gärna ha en cigarett, eller två. Jag kommer inte att röka, men jag SKULLE vilja röka. Jag skulle vilja ha en fridag, då min man bar bebben och jag kunde dricka massor med rödvin, och röka flera paket cigaretter
Det är klart att din bebis mår bra!
Ring och prata med din BM!