December Bebis 2010 :)
Hej! har fått BF 24dec, men efter tidiga Ul så fick vi den 25... Eftersom jag vet exakt när barnet är gjort så stämer de datumen mkt bra... ( Mannen ligger ute på jobb =)) Ska på Ul på fredag, vill veta knet då, såååå spännande!!! Det här är barn nr 2 men den första är 13 år, så det är en sladdis!
Fick Första då jag precis fyllt 19 ( Men det e samma pappa, skriver det eftersom jag fått frågan 1000ggr!) Är såååå förväntansfull!
Har velat detta länge, men vi har liksom inte haft samma åsikt om detta förräns, ja i april dådå =P jag tror att de e en pojk... kollade med ring å halsband i går å det visade det, svärmor säger pojk å hon har tidigare gissat rätt på alla sina 6 barnbarn !
Ang vikt å mage, har gått upp 7kg... Men med första hade jag gått upp 12kg i v 16... sen "bara" +4 till. hade iof lite merr att ta av denna gång.
magen går inte att dölja! har jag inte kunnat sedan v12! syntes redan utan kläder tydligt i v 8!
Är svullen och öm precis överallt, känns som om mina fötter och ben kommer spricka om man tar i dom.. Kan för tusan inte ens gå en kort promenad utan att jag våndas i timmar efteråt. Är så trött på min kropp.
. Min syster som är MKT med gravid smsade jag så klart, hon bara ring Förlossningen!!! Då kasnke du får komma in på bedömning, å så pilllar de lite å sen sätter det igång!