Inlägg från: sarashjärta |Visa alla inlägg
  • sarashjärta

December Bebis 2010 :)

Vår pojke kommer i December :)

• sarashjärta

Fan alltså, jag läcker mjölk som ett såll! Blir tokig av att vakna i kalla fläckar. Tur bebis kommer snaaart :)

• sarashjärta

Har läst denna tråden flitigt i några veckor nu. Jag har inte skrivit innan för jag vet inte vad jag skulle skriva om. Men nu kan jag skryta lite grann om att min pojke kommer på fredag :) är beräknad till den 4 dec men kommer redan den 19! Äntligen är lidandet över! Har haft en hemsk graviditet och nu ser jag slutet :) ÄNTLIGEN!! :)

• sarashjärta

Det blir kejsarsnitt då läkarna vill spara på mina blodkärl eftersom jag drabbades av en subarachnoidalblödning okt-08. 10 månader efter min dotter föddes.

• sarashjärta

Usch, min mage gör ooont! Det kliar överallt, håller på att tappa mitt förstånd. Om jag har riktig otur vaknar Älva om 1 timme, blev så jäkla fel efter att man vred tillbaka klockan. Blää!!

• sarashjärta

Ligger vaken mitt i natten som vanligt. Duschen var min bästa vän i 10 min, nu väntar jag på att värktabletten skall kicka in. Tur man har TV4 fakta och zone reality :) var på inskrivningssamtal till vårt planerade KS på fredag, är helt tankspridd efter detta och har nog aldrig varit såhär rädd, någonsin. Tanken på att dom ska sätta en nål i ryggen får mig att må illa. Fy fan för denna ångest, enda positiva är att Lillebror kommer. Sen ska man ligga ensam på uppvaket, ensam, i treeeeee timmar. Utan man och utan bebis! Usch!! Nej, detta känns inte okej.
    Vad ska jag göra för att få bättre tankar?

• sarashjärta

Lund är de bästa i mina ögon. Fantastisk Mysig personal men framörallt är förlossningen och patienthotellet mycket fräscht! Nu lider denna graviditet mot sitt slut, om 2 1/2 timme ska denna svensken upp igen och duscha sig med deskutan! Sen bär det av mot Lund och vårt snitt :) nej, om man skulle prova sova, kanske inte är en total omöjlighet, längre!!! :)

• sarashjärta

Nu är Lillebror här tjejer! 3398 gram och 51 cm lång. Jag är kär! Vilken dag! Han tog mitt hjärta direkt!
    Och Jag älskar mannen i mitt liv, ÄNNU mer! Hur Är detta möjligt?

• sarashjärta

nu är vi äntligen hemma :)

Vår fina snutt!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)