Inlägg från: sarashjärta |Visa alla inlägg
  • sarashjärta

December Bebis 2010 :)

Grattis NhjärtaD!! :)

• sarashjärta

Ludi: det finns solskenshistorier också.
    Min man var en latmask innan lillebror kom, han har två barn sen innan och jag har en dotter sen innan. Hela graviditeten var det jag som gick upp med barnen, städade, nattade osv. Men nu när vår fina son har kommit är han som förbytt, städar, går upp
    Med alla barnen och låter mig få ligga kvar osv. Han är fantastisk! :)

• sarashjärta

Delifi: det där har nog inte med själva snittet att göra. Tror mer att det är från läkarnas tillvägagångssätt att få i bebisen att göra. Jag har inget blåmärke. Ingenting, hur fint
    Som helst.

• sarashjärta

Dramaqueen, en vän till mig har gått 18 dagar över tiden. Första barnet fick hon BF+6. stackaren. Lider med henne.

• sarashjärta

Helt död i planeten. Lillebror vaknade kl 01.52 för lite mat. Somnade med honom på bröstet när han hade ätit klart och vaknade till kl 03.00 igen, då ville han ha mat igeeen. Tokunge! Tänkte att det var lika bra att ge honom mat igen så sover vi längre :) men då vaknar min dotter i panik och skriker att hon har ont i handen, förmodligen någon form av kramp. Usch, mitt mammahjärta gör ont. Nu kan jag ju inte sova, ska trycka ner huvudet i kudden och se om det går. Annars har vi en fantastisk kanal på teven Zone Reality :)
    Sov gott tjejer!!

• sarashjärta

Ludi, jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Jag tycker verkligen inte du förtjänar detta. Hur gammal är denna "mannen"?

• sarashjärta

Ludi, starkt av dig att orka stanna kvar. Detta är det sista du behöver. Jag hade gett honom en rak höger! Vilket äckligt beteende. Kraaaaaaaam!!

• sarashjärta

Nämen, willes mamma var ganska otippat :)

• sarashjärta

Moma. din stackare, precis sådär såg jag ut r jag väntade min första för 3 år sen, använde sandaler tills hon behagade att titta ut den 10 december.

• sarashjärta

Ludi, hur firar ni nu jul? Världens bästa julklapp :)

• sarashjärta

Moma: Varje gång du ammar ska du ta med dig ett glas och det är bättre att du bäljar i dig vatten den stunden än att man glömmer det under dagen och inte får i sig någonting alls, det sa min barnmorska :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)