• AnnaCL

December Bebis 2010 :)

Hej på er, så kul med denna tråd! Jag har väldigt nyligt plussat också, igår på BIM -4, gjorde ett digitalt idag också som visade gravid. Är så glad! Trodde inte det skulle gå så snabbt som det gjorde, första försöket. Vi har inga barn sedan tidigare.

• AnnaCL

Jag trodde jag var skengravid men nu känner jag tydligt skillnaden mellan PMS och graviditetssymtomen. Illamående, djup molvärk och tunga bröst på ett helt nytt sätt. Hoppas att man inte kommer att må så otroligt illa att det blir problem med att jobba bara. Vore kul att veta lite mer om er andra så småningom om vi ska följas några månader{#lang_emotions_laughing}

• AnnaCL

Kul att ni är så bra på att uppdatera i tråden. Jag jobbar massor nu och det är jobbigt när man inte mår så bra och inte kan säga att man behöver ta det lugnare eller varför man inte mår så toppen med yrsel och illamående. Tror inte att jag vill göra något VUL men det känns nästan olidligt att vänta tills rutin-UL, det är så svårt att ta till sig att man ska ha ett litet frö inuti, inte ens får man tjuvkolla på det lite. Funderar även på att ringa till MVC snart. Kommer att börja jobba på samma vårdcentral snart men tänkte att det kunde vara rätt smidigt, om än lite konstigt, att kunna smita in där när man ändå är på jobbet.
    Kram till er alla.

• AnnaCL
    Malin o Henke skrev 2010-04-11 22:06:24 följande:
    Jag hoppas oxå att det är så att det är blodkärl eller slemhinnor som är sköra o spricker o blöder!! Men jag vet inte vad jag ska tro... Väntar tills på tisdag o hoppas att de hittar nåt positivt i min mage!!Ni är ALLA så himla gulliga!! TACK SNÄLLA för alla snälla ord!! Det värmer nåt oerhört ska ni veta!!!KRAMAR!!//Malin
    Tänker på er och hoppas att det ska gå bra. Sänder styrkekramar!

Sedan undrar jag om det är någon som ska göra VUL som inte haft något MF eller MA tidigare?
  • AnnaCL

God morgon på er. Har nu bokat tid hos MVC, 19 maj. Tycker att det nog blir lagom. KÄnns lite konstigt att jobba med dem som ska vara ens barnmorska men det finns säkert en del fördelar också.
    Kul att vi är så många, kanske vi borde sammanställa oss och presentera oss lite?

• AnnaCL
    Malin o Henke skrev 2010-04-13 09:57:14 följande:
    Här blev det ingen December bebis... Komprecis hem från BM o det fanns inget litet knytt kvar...  Är verkligen JÄTTE LEDSEN....
    Oj så tråkigt att höra. Tänker på er idag, kramar.
  • AnnaCL

Vi kan ju få vara lite hemliga fortfarande, men lite om oss själva kan vi ju avslöja, jag vill ju lära mig hålla isär alla och lära känna er såklart. Vi får avslöja lite mer allteftersom tiden går. Någon som vet hur man gör en ny tråd som kan länkas till TS och där vi kan skriva lite om oss själva?

• AnnaCL

Majmamman08; det vore ju toppen. Är relativt ny här och har inte koll på alla funktioner ännu:)

• AnnaCL
    MajMamman08 skrev 2010-04-13 10:57:30 följande:
    Nu har jag gjort en ny presentations tråd!! Hoppas den duger Så bara o berätta lite om sig själ om man vill de=)
    Tack! Jag har skrivit några rader där nu. Och vet ni vad, det är ju vår nu, hurra!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)