December Bebis 2010 :)
Hej, jag försökte läsa tråden från början, men det var bara för mycket, så jag hoppar rakt in och börjar läsa här och nu, hoppas det är ok!
Väntar mitt fjärde barn, en flicka, och BF är 25 december
Hej, jag försökte läsa tråden från början, men det var bara för mycket, så jag hoppar rakt in och börjar läsa här och nu, hoppas det är ok!
Väntar mitt fjärde barn, en flicka, och BF är 25 december
Vinterkläder (jag har en son som är född i nov-09 också) - det är praktiskt att ha en varm overall om man behöver sätta sig i en kall bil och inte kan ta in bilstolen i värmen innan.
Bilbarnstolar - vi hyr från IF, mycket praktiskt, bara att byta ut den gamla när det är dags för en större storlek, och det blir blir billigare än att köpa
Gravidförsäkring - har tecknat Länsförsäkringars gratisförsäkring, ska teckna barnförsäkringen där sen och har man gravidförsäkringen får man ett halvår gratis på barnförsäkringen sen.
Emelie - jättevacker bild i 3D ![]()
NhjärtaD - tråkigt att du inte får må bra, har också jobbigt med sammandragningar redan, kan knappt gå kort promenad innan smärtorna kommer. Hoppas din BM kan hjälpa dig på något sätt! Jag ska också träffa min imorgon, hon tycker inte att jag ska jobba, men läkaren vill inte sjukskriv a.
Vad har ni för tankar kring namn på era bebisar?
Vi funderar på Felicia ![]()
Vad har ni för tankar kring namn på era bebisar?
Vi funderar på Felicia ![]()
När jag fick barn förra året köpte jag amningsbh:ar i förväg, som inte passade sedan...
Har funkat fint med vanliga bygel-BH:ar för min del.