• MFJG

December Bebis 2010 :)

Tack för gratulationer..

Ja jag har heller inte greppa vad som är vad när det kommer till sammandragningar och förvärkar..Men hittade någon bra sida där det stod förklarat skit bra. Ska se om jag kan hitta den igen! 

• MFJG
    Jessika82 skrev 2010-10-18 20:30:18 följande:
    Jag har 6minuter mellan värkarna..... snart dags för nästa värk.... *ler*
    Spännande! Jag längtar mig BLÅ efter vår lille Minibus!
  • MFJG

Någon som har ont i brösten?
    Jag hade det i början men det har kommit tillbaka igen.  

• MFJG
    Ninnie81 - Grattis till ert lilla mirakel! 

Kanske dags att göra en lista över alla bebisar som redan kommit ut i stora världen? 
  • MFJG

Godmorgon!

Nu kommer jag med en lite intim och kanske äcklig fråga..MEN är det någon här som haft slemmiga klumpiga genomskinliga sega flytningar?  

• MFJG

Men ska den verkligen komma ut nu? haha..

• MFJG

Min kom som flytningar förra gången,typ en vecka innan förlossningen startade. Men jag hade inte såna här flytningar såhär tidigt sist. Minibus är beräknad i december ju ;)  Kom ut en geleklump stor som en spelkula nu på morgonen + slemmiga flytningar. Så min nybildas nog. + att jag har molvärk. I förrgår natt hade jag förvärkar så jag inte kunde sova.

Hur mår du idag Momalicious? 

• MFJG
    Momalicious skrev 2010-10-22 07:22:59 följande:
    Hihi vi skrev precis samtidigt så svar på det hittar du ovanför. Dom kommer med 1,5-2 minuters mellanrum och varar ca 1 minut nu med. Skitkropp.
    usch. hoppas du får kollat upp det..Jag ska nog också ringa BM sen. Iom min GBS och alla sd, förvärkr, molvärk och slemmiga klumpiga flytningar..
  • MFJG
    ninni84r skrev 2010-10-22 07:29:22 följande:
    Hej. Hör inte till här eg (ska ha i januari; fast tviliingar så de kanske kommer i december ändå ;)..) Skulle bara säg att ang dina flytningar så kan det nog vara svamp - vanligt att man får under graviditeten.

Inte svamp. Det har jag haft och detta är en helt annorlunda flytning. ;)
  • MFJG
    Momalicious skrev 2010-10-22 07:30:56 följande:
    Ja, hellre en gång för mycket än en för lite känner jag.. Tror dock inte min BM ska ta mig seriöst, jämt om vi pratar om hur jag mår säger hon alltid att det är normalt (vilket det mesta är också) men sen drar hon exempel på folk som haft det mycket värre. Räknas inte jag bara för att jag inte sitter i rullstol pga foglossningen eller för att jag inte är så svullen att vätska tränger ut genom huden? Suck, behövde gnälla lite.
    Men hallå vilken BM! Man ska ju bli tagen på allvar oavsett? Jag har träffat min 1 gång under hela graviditeten. ;) Här ringer man BM direkt istället och har man tur är det en bra BM man får prata med där...

Svar på tråden December Bebis 2010 :)