December Bebis 2010 :)
LokesMammi skrev 2011-02-09 22:26:23 följande:
Ja, lite lång tid mellan maten tycker jag med att det är......min äter var tredje, fjärde timma. Är han vaken i några timmar blir det oftare! =)Ja är hon vaken kan hon typ äta hela tiden
Igår & idag har hon inte sovit så som han har gjort för vi har haft lite aktiviteter för oss, igår var kvällen kanon, inte så bra idag från kl 16, vet inte riktigt vad det är, men hon kan inte sova...låter lite snorig så det kan kanske vara det, men hon äter ofta, så jag är rädd att det inte ska räcka ikväll...
Momalicious skrev 2011-02-10 01:57:11 följande:
Åh, jag dör. Elliot sov hela natten vilket var underbart, men sen elvatiden i förmiddags har han skrikit i princip hela tiden. Jag har suttit hela dagen i en fåtölj och gungat för det var enda sättet att få honom relativt lugn. Så fort jag skulle kissa blev han hysterisk och jag var ju tvungen att äta lite lunch och den fick jag kasta i mig med ena handen samtidigt som jag hade honom på ena axeln och han gallskrek. Suck. När sambon kom hem så fick jag ÄNTLIGEN en liten paus från gungandet och jag var vid det laget rätt illamående för man måste gunga våldsamt för att herrn ska vara nöjd.Nu har han skrikit resten av kvällen sen sambon kom hem och endast varit tyst om man gungat och en liten stund funkade bärselen. Känner mig som att jag bara väntar på att han ska bli tre-fyra månader och dethär ska sluta. Kan inte alls njuta av den här tiden och det känns så himla sorgligt. När han är lugn och glad vilket han sällan är på egen hand så är det underbart men såna här dagar är dödsjobbiga. Känns som jag testat i princip allt nu, vet inte vad jag ska göra för att han ska må bättre.
Han har inte sovit mer än korta stunder, kanske en kvart i taget på hela dagen och då självklart i famnen, lägger jag ner honom börjar han skrika. Nu har han lugnat sig lite så han gnäller bara och inte vrålskriker så nu ska vi försöka lägga oss och hoppas att han lugnar sig.
Förlåt för gnälligt inlägg men jag känner mig så jäkla ledsen att jag inte kan vara glad åt min lilla bebis utan att jag hela tiden ska längta till framtiden när han är gladare och mår bättre. Dessutom känns det ju som en evighet tills han är runt tre-fyra månader, han är ju inte ens två månader än.
Min trötthet har gått över nu för övrigt. Var trött runt elva men nu har det liksom försvunnit. Skit också.
Tänkte gnälla över att Nemi inte kan sova längre stunder sen 15 & är gnällig, men jag gör inte de, du har det värre...
Vad säger BVC om detta då?
 Gick inte & la oss förrens strax efter ett inatt. Det får man sota för idag, kanske kan lägga mej en stund sen, men är så fint väder så vill ut en runda...dock inte så lång runda som sambon fick för sej, ner till stan & vidare till en annan del & sen hem, är säkert 3-4 timmar innan vi är hemma igen & det är juh rätt kallt än så länge...