December Bebis 2010 :)
Nu har jag och sambon enats om vad Grodan ska heta, och det blir nog Dylan :)
Tycker ni det låter finnnnt? :)
Nu har jag och sambon enats om vad Grodan ska heta, och det blir nog Dylan :)
Tycker ni det låter finnnnt? :)
Ludicrous - Vi har precis fått hem vår Emmaljunga Edge Duo Combi, och den är kanonfin. Det är en 2008 års modell, med babyskydd som man kan klicka fast på chassit - vi gav 6500 kr för allt, och vagnen ser inte ens använd ut. Tjejen som sålde den har varit jättenoga med den. Det sitter till och med kvar gummipluttar på hjulens kanter. Handtaget ser inte ut om att någon har rört i. Det finns inte en fläck på den. Jag var inne på att köpa ny vagn, men hittade denna på Blocket och chansade. Jag ångrar det inte för fem öre. Särskilt inte med tanke på att vi fick en "ny" vagn+babyskydd till halva priset.
Majorima - förstår att det blir läskigt, men låter ändå som att läkaren har lyckats lugna dig. Skönt!!
Så ni är flera som har blivit gråtmilda? Själv är jag nästan tvärtom jag, funderar på om något är galet?! Jag har väldigt jämnt humör och är mest bara nöjd och tillfreds. Enda gången jag gråter/får tårar i ögonen är om jag ser en förlossning på tv eller liknande, haha!
Går in i vecka 20 idag, så nu är det halvtid, tjoho! Imorgon är det dags för besök hos BM, ska få lyssna på hjärtat för första gången. Sambon ska med också, så vi ser fram emot det båda två.
Ni som får ut vätska från brösten... hur ser den vätskan ut? Det som kommer för mig, är ganska klart med antydan till svagt ljusgult. Luktar ingenting.... läcker ibland så jag får byta nattlinne, haha!
Kommer precis från MVC. Bebis hjärta slog så fint med 152 slag per minut, helt magiskt att höra *salig*
Alla mina värden ligger jättebra, blodtrycket dock ngt lågt 110/65, men hellre det är för högt. HB låg på 130, så det är gränsfall till att börja äta järntillskott, skulle vänta ett litet tag och sedan börja sa hon. Har inte gått upp ett gram än, vilket känns jätteskönt då det finns att ta av. Mycket bra dag!
Grattis till lillgosse tvåbarnsmamma!
Måste fråga er... har känt på min livmodertapp, och den är rätt mjuk, och man får in ett finger i den. Tänk om den håller på att öppna sig...?! Hur känns era?