December Bebis 2010 :)
Idag var jag och sambon och handlade kläder hittade jätte mycket toppar på stadium halva reapriset
Idag var jag och sambon och handlade kläder hittade jätte mycket toppar på stadium halva reapriset
Hej på er. var på vårdcentralen igår och de konstaterade en vanlig förkylning..... sagt och gjort så åkte jag hem och på kvällen fick jag olidligt ont i öronen så jag inte kunde sova.... så jag satt uppe till ca01.30 innan det släppt i ena örat så jag kunde sova nogon timme på soffan innan jag vaknade igen.. sov knappt 4timmar i går natt. vaknade när sambon och sonen kom upp. då visade det sig att det kom blod ur örat.. ringde vårdcentralen och fick en tid. det visade sig att jag har spräckt båda trummhinnorna.....
Hej på er. Jag kan höra lite mer nu... Tack och lov för det... Jag har märkt att jag har börjat boa... Bygde ett skoställ igår kollade nya gardiner idag... Är det någon som ska gipsa av sin mage?
Be dem kolla om du har gbs för det kan ge samandragnigar
Hej er jag känner bebisen under hela dagen. Jag börjar få min hörsen tillbaka... jag åkte ju på spräckta trummhinnor jag...
nä jag har inte snitt datum då utan bf datum
Jag fick mina spräckta trummhinnor av en förkylning det gjorde fruktansvärt ont
första bf datumet jag fick var på min födelsedag 27/11
Hej på er. har lagt in en magbild på den andra tråden..
Jag har en visstidanställning och den är till 12nov och jag är beräknad till 22nov. jag har skickat in havandeskapspennings pappren.