December Bebis 2010 :)
Jag undviker att titta på gamla bilder av mig ;D
Jag o sambon hade varit tsmns ca 1 år när jag blev gravid, o under det året hade jag gått upp några kilo, dels av p-piller o dels av att han kan äta huuuuur mkt som helst utan att gå upp ett gram den jäveln.. :P Så jag vill tillbaka dit jag var när vi träffades :P
Jag tycker det börjar bli krångligt med rakning, man kan ju inte riktigt "lyfta" på magen.. Så snart får nog allt sambon ta över ;D E lite sådär om hur man ska göra vid förlossningen, med risk för att låta väldigt ofräsch så.. Det är ju ändå en hel del slem o blod som ska ut, myyyysigt om det fastnar i håret :P Men o andra sidan så har vi ju faktiskt hår av en anledning, infektionsrisker o hygien minskar ju avsevärt om man tar bort det.. o det är ju ändå väldigt infektionskänsligt just efter förlossningen..
Igår när vi handla så hittade jag clementiner! Eller satsumas eller vad dom heter, för mig är det clementiner :) Så nu vet jag vad jag ska leva på i tre månader till!! Tjoho vad glad jag blev o jag lär börja julpynta snart för clementiner luktar jul! Har fått en halsbränna på kvällarna som heter duga, så jag fasar lite för det, men det är det fan värt för att få smälla i sig clementiner :)
Jag vill ha hem mina HP-papper så jag kan fylla i! Måste man skriva nått brev, eller hur är det.. :S Är sååå dålig på att formulera mig :(