December Bebis 2010 :)
Finns väl massor som fått foglossning tidigare än så?
Låter som om du har det riktigt jobbigt
*tröstkramar*
Finns väl massor som fått foglossning tidigare än så?
Låter som om du har det riktigt jobbigt
*tröstkramar*
Usch. Konstigt hur det kan variera så mycket på samma person mellan graviditeter.. Jag har inte spytt en enda gång, att spy är i princip det värsta jag vet, lider med dig!!
Med mig är det oförskämt bra. Mina enda symptom just nu är en mage som har sitt eget liv, ibland hård, ibland lös, ibland magknip och en del magkatarr. Annars mår jag fint.
*kramar om* Du är stark och kommer få en finfin bebis till slut, man får tänka så..
Nu ska jag göra det jag gör bäst, ligga i sängen och läsa!

Momalicous, en sån goding 
Men hur kommer det sig att du har RUL två veckor tidigare än jag, men är beräknad en vecka senare än jag? Är det så olika i länen alltså. Jag ska göra det i vecka 19.
Jag fick just reda på att jag ska praktisera på en infektionsavdelning i höst, känns inte riktigt rätt, hm? Så jag mailade och frågade om det fanns möjlighet att byta plats. Vi får väl se..
Inte för att dra upp tjafset, men är det verkligen så att ALLA barn är lika stora i vecka 20? Kan ju vara något fel som gör det för litet (exempelvis om man rökat hela graviditeten) eller för stort av någon anledning? Tycker det låter extremt konstigt att det strikt följer ett mönster. Någorlunda lika stora, det kan jag nog förstå, men exakt lika stora?
Eller är det bara "normer" ni går efter. Ge mig rediga länkar och fakta, tack, eftersom ni är så insatta 
Jag tycker inte någon ska lämna tråden. Däremot kan man ju tänka på vad man skriver, eller ta något privat.