December Bebis 2010 :)
När har du BF?
Ne de behöver tyvärr inte betyda nånting att tappen ser ut så ![]()
När har du BF?
Ne de behöver tyvärr inte betyda nånting att tappen ser ut så ![]()
16 dagar kvar här...
Tänker på att någon stackare kommer att bli sist kvar här i tråden med att få... 
det jobbigaste nu är nog att jag inte kan sitta eller ligga still i samma position mer än typ 30 sekunder,....det kryper överallt så jag växlar mellan golv, puff, soffa, ligga, sitta men inte är det skönt inte - går lättare att hålla igång lite lugnt faktiskt! Vet inte varför det är så myrigt i kroppen, om det är för att blodcirkulationen är dålig...? Min sambo håller på att bli tokig och det är säkert därför jag sover uruselt.... nån mer som har sånt kryp och inte kan sitta still???

Spännande Stefanie, fortsättning följer
Cissi: inte självaste julafton, vilken annan dag som helst, va? Går jag över tiden kan bebis komma på min födelsedag men det eller nyår eller juldagen känns iaf bättre än just den 24:e..,men man får ju inte välja så det blir nog fantastiskt närsom
Bm sa till mig när jag frågade huruvida man borde vaccinera sig mot influensan lr inte; att förlossningen ofta sätter igång när man blir sjuk eller gör illa sig! Hoppas ni klarar er, Stef och Moma, och frisknar till innan! Tänkte på det idag; tänk om man skulle trilla och bryta nåt nu?! Det är jätteisigt här...hu att få bebis med gips och kryckor...nä nu håller vi tummarna för att alla är krya när det är dags
imorrn = sista arbetsdan på lääääänge det ska bli så skönt (men overkligt också)... Nu försöka sova, godnatt och ser med spänning fram emot vad som hänt här imorgon
Stort GRATTIS till alla nyanlända bebisar, underbart! Här är hur lugnt som helst men så är det ju 2 veckor kvar
inom en månad har jag bebis, så får man tänka
idag jobbade jag för sista dan på ett bra tag, lite vemodigt kändes det allt att packa ner sina pinaler och kramas hejdå... Nu ska jag ta det lugnt (nåt jag är ruggigt dålig på) och fixa klart inför jul! Och hoppas varje sekund att det snart sätter igång
Lallan: vilka ljuvliga små du har fått!!! Förstår att det måste vara mkt i början med 2, men så roligt också! Min tvillingsyster är det viktigaste i världen för mig (tills om ett par veckor när jag blir mamma förmodligen). Förresten, jag är ju lärare och när vi håller på med genetik brukar jag jämt fråga om någon elev är tvilling, och det har aldrig varit nån-tills i år då jag har 4 st i samma klass! Helt otroligt tycker jag! Lycka till
Jag är beräknad till den 25:e och min mage har sjunkit mycket senaste 2 veckorna! Skönare för innan kände jag som en stoppad korv, nu känns det bara så när jag sitter...just efter den sjunkit kändes det mkt tryck neråt vilket inte alls var behagligt, men nu är det borta!
Maria: vilken historia, fy fasen men vilken tur att du och bebis klarade er så bra! Hu jag ryser verkligen, hoppas idioten fick sig en rejäl tankeställare och omvärderar livet också. Och hoppas att du inte får en massa besvär, sådant kan ju tyvärr dyka upp efter lång tid. Lycka till