• Haligh

December Bebis 2010 :)

Vill ni ha ett gott skratt på fredagskvällen så läs tråden "favorituttryck på familjeliv", jag garvade så tårarna sprutade (kan iofs bero på att jag nog är övertrött om vuxna kan bli det, bedöm själva) mkt igenkänning om grav-problem

• Haligh

Men herregud, är det där din mage Delfi?? Ser fruktansvärt smärtsamt ut! Fattade inte ens vad bilden föreställde först. Hoppas verkligen blödningen ger sig snart, inifrån alltså. Är det normalt att det blir sådär efter snitt? Men det är ju ett stort ingrepp, så det är klart det kan uppstå inre blödningar. När min bror opererades fick han så mkt sådana att han blev tvungen att få blodtransfusion!

• Haligh

Här är iaf hur lugnt som helst, lär inte dyka upp nån bebis inom kort men jag mår oförskämt bra och inatt sov jag riktigt gott för en gång skull så det är mer att man längtar så satans mycket!!! Ska ge mig ut o kolla lite på julklappar nu, lika bra att aktivera sig lite så tiden går har inte julpysslat nånting heller så i veckan blir det nog bakning av!

• Haligh

Moma: försök inte smita före nu du som varit så orolig att bli kvar sist jag känner på mig att min stannar kvar över nyåret, vilket iofs vore toppen om det inte vore för att man e ruggigt less på den här kroppshyddan nu... Typ 2:a januari vore ju super men det blir säkert på bf bara för att man verkligen inte vill det, ett litet jesusbarn haha

• Haligh

Tametusan vilken fart det är här inne..inte ens halva december har gått men inte är vi många som det inte händer ett jota för??! Lycka till i natt till alla som verkar vara på g, så spännande! Godnatt

• Haligh

Majorima: Cissi verkar ha det lugnt också,men vi är i minoritet har mkt sd men det är inget nytt, de är varken smärtsamma lr regelbundna... Tror det är bättre att tänka veckor istället för dagar här

• Haligh
    ludicrous skrev 2010-12-12 08:56:38 följande:
    Tack gumman. :)

Den drucknes ord är den nyktres tankar. Nu vet jag ju iaf varför han inte vill ens prata namn..
    Han e arg för att jag anklaga honom för o va full, men det är heeelt OK att han anklagar mig för otrohet?

Utan sömn klarar man sig nog, men jag orkar fan inte flytta nu... Får väl bli hem till mamma som vanligt sen :(
    Kramar från mig med, dags för honom att vakna upp och inse att han ska bli far snart, precis lika mycket som du ska bli mamma!!!  Försök att sova lite så att du inte är helt utmattad ifall det snart är dags, även om jag förstår att det inte är så lätt.
  • Haligh
    MFJG skrev 2010-12-12 09:29:01 följande:
    Update från bb. Klockan 00.49 kom vår guldklump Antonio. 4050 gram och 52 cm lång. En stor kille! Helt fantastisk!
    GRATTIS!! Sikken tur att du åkte in till sist då Lycka till med lillskrutten!
  • Haligh
    wildahallon skrev 2010-12-12 10:17:07 följande:
    Våran lilla Varg kom i Torsdags :) Förlossningen tog (från första värk) ungefär 30 timmar och var enligt
    mig själv väldigt dramatiskt. Men nu är han här. Världens finaste, <3

Han kom 5 dagar för tidigt, och hade vattenavgång :)
    Grattis till dig med!!! Lycka till - vilket häftigt namn förresten!
  • Haligh
    AnnaCL skrev 2010-12-12 12:01:28 följande:
    här har det kommit en liten elsa på 3200gram som verkar må toppen. hurra!
    minns inte om jag redan har grattat dig men vad spelar det för roll GRATTIS!!!! en till förstagångsmamma som får tidigt, det blir jag extra glad för (lät lite ego där, men du förstår). Elsa är ett väldigt vackert namn också!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)