Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

Tim somnade bättre i sittdelen faktiskt, kanske är så för er också :)

Idag ska vi till bvc på fyramånadersbesök! Ska bli spännande att se hur måtten är idag, minsann!

Igår gick jag o sambon och la oss tidigt, Tim somnade 20.30, vi också. Sen sov vi alla till 4 då Tim fick mat och sov vidare till 8.30. Nice och välbehövligt, om man säger så.

Nu krånglar Tim med flaskan BARA vid kvällsmålet(!! hurra!), så blir nog en kombination av lite ersättning och lite gröt på kvällen, för han sover oroligt om han somnar lite hungrig ju.. Anledningen att vi inte ger enbart gröt är att vi tyckte att han verkade törstig under natten då. Får ventilera lite med bvc idag och höra vad hon tycker.

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-04-26 11:25:18 följande:
    Idag blir Elliot 4 månader! Helt otroligt vad tiden går fort. Saknar min gravidmage faktiskt. Trodde jag aldrig haha.

GRATTIS Elliot! {#emotions_dlg.flower}

Saknar min med... Känner mig lite snuvad på det där sista så jag vill göra om det snart igen.. Om 2-3 år...
  • Karttikeya

Tim slog på stort och sov hela 10 timmar i sträck i natt.. (21-07).... Sen somnade han igen och sover ännu. så jag har sovit 8+2 timmar (somnade 23). NAJS! SkrattandeSkrattande

• Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-04-27 09:26:09 följande:
    Åh vad skööönt. Elliot har börjat vakna på natten igen så han somnar 23, vaknar 4, vaknar 8-9 och sen sover han en stund till.
    Ja det här är ju ingen regel utan ett undantag för oss. Men det får gärna ändra sig, hehe. Man blir ju lite annorlunda som person när man får sova ordentligt på nätterna :)
  • Karttikeya

Här var natten.. ok.. Men man blir ju bortskämd sååå snabbt...

Lilleman somnade 20, vaknade 1 och lade av en fjärt och somnade om (haha) vaknade 3 och fick mat, somnade om och sov till 5.20 då han inte verkade hungrig utan bara gosig. Så han somnade om i min armhåla så fort jag tagit honom till mig och där sov vi till 9! Nu sitter han och käkar på en mjukiskanin, haha.

Och min herre har en MASSA humör, har haft sen han var ungefär 2,5 månader. Han är väldigt bestämd, blir spännande att se hur detta artar sig...... Haha!

• Karttikeya

Älskarnova: Fortsätt du som du gjort innan, kan ju vara något tillfälligt bara. Blir väl mer "kaos" om du ställer om helt.

• Karttikeya

Jag firar fredag med.. diarré.. Skulle på fest idag, Tims farmor skulle hit o passa honom. Men det går ju inte för sig när man måste på toa en gång i kvarten! Dags igen!!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)