• s89

December Bebis 2010 :)

Tack snälla alla Glad

• s89
    Jaya skrev 2010-08-01 17:05:01 följande:
    Imon är jag i vecka 20+0 !Skrattande
    Ska ´till BM då.
    Får man lyssna på hjärtljuden när man börjar besöka BM efter RUL?
    åååh vad spännande Glad grattis. Ja det tror jag att man får. Ska inte till BM förrens jag är i vecka 25. Hopppas att få lyssna på hjärtljuden då. Kam
  • s89
    Jaya skrev 2010-08-01 17:19:05 följande:
    Jag hoppas verkligen det. Jag känner inte av bebisens rörelser varje dag så nu  3 veckor efter RUL så vill jag gärna höra hjärtljuden så man vet att allt fortfarande är som det ska. =)
    Nej men varje dag behöver man inte känna. Gör inte jag heller. Min läkare sa du kommer inte känna varje dag. Det är helt normalt sa hon. Och ju längre  tiden går desto mindre plats får h*n i magen. Men visst är det skönt att få höra hjärtljuden Hjärta Vill jag med göra när jag ska till BM. Lycka till!
    Kram 
  • s89

Hej! Är i vecka 21(20+4) idag,, Åkt på bihåleinflammation, Ska äta pencilin, men ska testa någon dag om det blir bättre utan.. Känns som det börjar vända nu. Hoppas hoppas,
    Har fått coccilana (vet ej hur det stavas) för min eländiga hosta. Hoppas släppa snart.
    Känt våran lill* knodd nästan hela dagen i magen., innan kände jag mest på kvällarna/nätterna. Men nu även på dagarna. Underbart! Hur ofta o när känner ni era små skatter?

kram till er allaGravid

• s89
    3 barns mamma84 skrev 2010-08-02 21:50:21 följande:
    Fy 17 håret reser sig upp hoppas du mår bättre snart gumman{#emotions_dlg.flower}
    Har du varir förskyld ?

Bebisen min lilla pojk började jag känna i vecka 20 fast min Lmoderkaka var framvägg enligt Rul men efter jag började känna onom vecka 20 känner jag nu honom varje dag uppehåll några timmar sen kommer han igen
    Natt och dag och det är bara så underbart.
    Så fort fusiken är på hahaha då är han i liv igen
    Tack vännen. Ja jag är förkyld också. Jobbigt, men hoppas det vänder snart.
    Åh mysigt. De är underbara de små underverken SkrattandeHjärta  
    hehe vad coolt att han blir vild av musik :) hehe,, Hoppas allt är bra.
    Kram 
  • s89
    Jessika82 skrev 2010-08-02 21:54:52 följande:
    Jag fick mina spräckta trummhinnor av en förkylning det gjorde fruktansvärt ont
    usch då :( din stackare. tur att hörseln är på väg tillbaka då Glad visst är det underbart att känna bebben? =)
  • s89
    NhjärtaD skrev 2010-08-02 22:39:25 följande:
    Jag känner lite hela dagen, men framför allt från ca 16 på em tills jag går & lägger mej & morgonen...
    Härligt Skrattande Har inte känt hela dagarna innan. Kanske är nu när jag hostar o nyser hela tiden. svårt att sova då Flört Mamma som väcker h*n hela tiden.. 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)