• s89

December Bebis 2010 :)

Mamma till Thilda skrev 2010-04-19 16:58:29 följande:
    Hej hejTänkte hoppa in i tråden då sambon och jag plussade idag :) Lyckliga. Är förmodlingen i v7. Hur mår ni?Har ni några symtom?
    Välkommen och grattis!! {#lang_emotions_laughing}
    Är i vecka 7(6+0) idag. Mår lite illa, lite molande värk i magen, kissnödig hela tiden i princip. TRÖTT!! haha. Skulle kunna sova en hel dag utan problem {#lang_emotions_laughing}
    Har du några symtom?
  • s89
    sandra8712 skrev 2010-04-19 17:10:14 följande:
    HEJ allihopa:) va ett tag sen jag va inne nu. Tog ert råd o väntade en vecka innan jag testade med cb o fick plus:) är världens lyckligaste, ska ta ett digitalt idag med så jag ser vilken vecka jag är i:) grattis till alla nya:) har inte orkat läsa igenom allt här på mobilen bara:p
    Vad kul att du är tillbaka!! Och grattis! {#lang_emotions_laughing} Gud så kul...!
  • s89
    Ellans skrev 2010-04-19 20:28:36 följande:
    Ja, faktiskt så känns det inte alls lika idag som det gjorde igår. Kan ju känna av det till och från. Men det är betydligt mindre än igår och i förrgår. Jag är ju väldigt tidigt i graviditeten v.6 (5+1). Håller tummarna att allt är som det ska och att det går vägen den här gången!! Vi vill inget hellre!! :)
    Förstår dig.. idag har jag knappt haft någon molvärk alls.. Känns jättekonstigt. Och imorgon kanske jag har MASSA!!! Jätteolika det där.. Men tur att man vet att det är normalt att ha det så {#lang_emotions_smile} Ja jag håller mina tummar och tår för er..
    kram på dig
  • s89
    Momalicious skrev 2010-04-20 10:15:39 följande:
    Hej tjejer! Nu får jag äntligen hoppa in här, tjoho! Suttit och följt den här tråden och drömt mig bort.. MEN! Idag fick jag plus på stickan, svagt svagt, men absolut positivt. Jag är i världens chock för det är första försöket för första barnet och jag trodde aldrig att det skulle gå så fort. Jag hade mentalt verkligen ställt in mig på ett år för att inte bli besviken. Så, total chock men total lycka. Hoppas bara den lilla plutten stannar kvar där inne *håller tummarna* Är idag i vecka 4 (3+3) så det är ju väldigt tidigt. BF 31 december  Grattis allihopa! :D
    Grattis och välkommen hit!! {#lang_emotions_smile} Vad mysigt. Förstår dig. Man är jätteglad men chockad. Allt kommer gå superduperbra ska du se {#lang_emotions_laughing} jag är lika nojjig jag med.. Är i vecka 7(6+1) idag, men tänker samma sak som dig. Hoppas hoppas bebben får vara kvar. Lycka till !!
  • s89
    Momalicious skrev 2010-04-20 10:44:05 följande:
    Tack, och grattis själv förresten! :D Ja, jag hoppas verkligen verkligen det! Min sambo går redan och klappar och pussar på magen haha. Även om det inte är någon bebismage än, utan bara min vanliga haha. Men, det är ca två månader kvar tills jag går in i vecka 13 så det ska allt gå superbra! Det bestämmer jag nu. Alla här inne ska få superfina bebisar i december!
    Tack så mkt {#lang_emotions_smile} Ja vi alla ska få superduperfina bebisar.. OCH det kommer vi att få,.. Vad mysigt {#lang_emotions_laughing}
  • s89
    Momalicious skrev 2010-04-20 10:53:13 följande:
    Ja. Nu kör vi på "utan tvekan bebis"-attityden. 
    Absolut!! {#lang_emotions_laughing}
  • s89
    Emelle skrev 2010-04-20 13:07:06 följande:
    Sååå nu har jag fått prata med min gynläkare och fått tid för VUL den 3 Maj!! OM inte allt ser bra åt då så ska vi få ta HCG prov, men det hoppas vi ju då att vi slipper.Då önskar vi ju att allt ser bra ut och ett litet hjärta ska slå!!Är i vecka 6 idag!! Härligt!
    Spännande! Lycka till ! Hoppas allt ser bra ut {#lang_emotions_smile}
  • s89

Ja hormonerna kan göra att man känner sig deppig! Men försök att tänka positivt.. vi väntar barn och kommer få världens julklapp.. wohoooo!! {#lang_emotions_laughing}

• s89

Hej på er alla!!

Har inte skrivit på länge.
    Har mått jättedåligt. Illamående konstant. {#lang_emotions_undecided} trött!!!

Hur mår ni andra tjejer? {#lang_emotions_laughing}

Kram till er!

• s89
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-23 17:18:28 följande:
    Hehe inte avis alls men du e ju gravid hihi då ska man känna så.. Jag mådde illa igår kväll idag på morgonen och eftermiddagen såklart oxå. Sen försvan det men kommer smygandes igen.. Men spyr inte ''peppar peppar'' Massa flytningar hunger trött kissnödig som bara den ojoj haha men detta är livet Har Vul på måndag
    Precis. Det tillhör graviditeten,. Har heller inte spytt än.. Och hoppas jag slipper det! Skulle vara så jobbigt. Men man får stå ut.. Det är bara så!
    Spännande lycka till!  {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)