MFJG skrev 2010-06-22 06:03:43 följande:
Stoce - Såna flytningar har jag haft hela graviditeten..Slemmiga som äggvita ungefär..Är tydligen rätt så vanligt vad jag har förstått..
Vi vill också gifta oss. Har skickat in papper om Hindersprövning. Men vi kommer ha ett litet bröllop och så festen om ett år antagligen. Så först gifter vi oss och sen ska vi spara pengar till festen. Jag har aldrig drömt om ett sagobröllop. Jag vill bara visa hur min starka kärlek till min J och inget annat. Hade kunnat gifta mig i jeans och sneakers om det skulle vara så. Då lägger jag hellre krut på en lite finare ring som vi ska bära resten av våra liv. Sen ska vi ha en väldigt enkel fest. Utan bordsplacering osv. Grillad mat, buffe bord. En liten bar med bartender, där man skänker valfri summa i en burk för vad man köper.
Jag hade en störtblödning i måndags. Fick åka in akut. Men allt såg bra ut. Har slutat blöda nu men ska vila i 2 veckor till. Imorgon ska jag till läkaren för foglossningar. Det är HELT makalöst så ont jag har redan nu.
Så nu har jag skrivit en mindre novell. Går in i vecka 15 idag =) Wiiie! Tror jag också känt "fladder" men längtar tills det verkligen känns när buse i kulan rör sig..
Är det någon här som bloggar? Har vi en BF lista??
Jag åkte in akut igår för dom trodde jag hade fått urinvägsinflamation som hade gått upp å satt sig i njurarna men de va inte de utan de va en sån kraftig foglossning så jag ska gå vid sjukgymnast å kiripraktor för att få hjälp med allt... Har en nerv som sitter vidd bäckenet som ligger i kläm så jag har fått en sån kraftig folossning så jag får inte ens gå i trappor bära något eller köra kundvagnar el vagnar över huvudtaget. Så jag är mer eller mindra handikappad. + att jag får inte gå gravidtetsveckorna ut kommer att bli igångsatt i vecka 35-36 år i vecka 17 nu.
Vi e några som bloggar å sen så har vi en Bf lista ska plocka fram länken till dig om du vill de..