Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-04-29 23:57:33 följande:
    Jag har förresten två frågor till er som har barn sedan innan; 1. Gillade du och mannen i ditt liv samma namn eller var det väldigt olika?  2. Har ni haft/har navelpiercingar och i så fall, när tog ni ut dom, hur länge hade ni haft dom innan och kunde ni använda smycken efter förlossningen igen?  Har hört att man inte ska ha i smycket eftersom man kan få fula ärr, vilket är rätt logiskt eftersom man borde få en utåtnavel
    Jag va själv med allt så de va jag som fick bestämma namnet till sonen för pappan hade dragit.
    Jag tog ut min piercing i naveln när jag var i vecka 23-25 för min mage va jätte stor redan då.. Men efter förlossningen så satte jag in min piercing igen å den sitter där än i dag men jag lär nog få ta ut den tidigare denna gång...
  • ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-04-30 11:09:18 följande:
     Trevlig Valborg
    Trevlig Valborg du med fast på jobbet då!!!
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-30 12:35:55 följande:
    Mag bild tagen idag vecka 7+2 vecka 8
    syns inte så jätte mcket.. Jag har redan fått formen som man har under magen...
  • ensammamma

Grattis alla...

Jag själv har varit borta ett tag å jag har legat å kräckts hela helgen.
    Idag va jag vid läkarn å ska va säng iggandes veckan ut så jag får inte jobba....

• ensammamma
    MajMamman08 skrev 2010-05-03 19:18:51 följande:
    Usch då,hemskt,lider med dig
    Tack men de e jobbigt när man har hund å en 4 åring hemma....
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-03 19:33:59 följande:
    Oj krya på dig vännen..Ja man har ju barn och djur man måste ta hand om sen får man inte glömma bort sig själv Själv har jag jobbat idag och jag har fått foglossningar som sitter i blygdbenet piss ont och jobbigt skönt att man har läkaren imon.. måste gnälla lite på honom..kan knappt gå stå o sitta har ont...
    Fy va jobbigt... jag förstår dig... Men gubben kommer hem me flyget i natt så sen har han jobb.... Jag har redan ligg värk i ryggen /kroppen... De e skit jobbigt..

Hoppas att de går bra vid läkarn i morgon... Men om du har fått foglossning så är du ju ännu gravid å de ska du va glad över... De e den enda symptomen du har nu...

jag har mitt illamående/kräkningar trött å lite ömma bröst....
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-03 19:47:27 följande:
    Hehe ja man får vara glad men fan vad ont det gör!! vill bara tycka synd om mig nu haha sambon bara ''det är en flicka'' jag ba var ??? han ba i magen din dummer jag jaha okej och hur vet du det ???Han ba flickor som väntar flickor knäller mer jasså hahahaha Ja hoppas det går bättre hon läkaren imon ska ju skriva på papper o kanske få tid till bm och vul hihi vill ju som fan nu alltså..ÅÅh skönt att mannen kommer hem i dag så kan han ta hand om dig oxå vännen för de e ju gravid haha vilken illamående hehe men du får dela med dig jag tackar imot jag vill ju oxå men jag vet det inte e kul men jag har ADRIG mått så illa..
    Du vill inte må så här illa du får inte ens behålla vattnet du dricker ingenting... men de e lite bättre nu men jag kräks ännu
  • ensammamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-03 19:50:27 följande:
    Oj tar fram en hink och klappar dig på ryggen och ger dig en kram
    Mmm tack de värmde... Vill du må så här
  • ensammamma

jag tror inte de e någon fara med fostret. alla har inte symtomer under graviditeten.. man kan ha mindre ömma bröst jag har mindre ömma.. Men jag e ännu gravid jag tror t.om med läkarn hörde fostrets hjärtljud när han lyssnade på magen... Med vanligt stetoskop tror jag de heter....

• ensammamma
    Stoce skrev 2010-05-03 20:30:16 följande:
    Ja, grejjen är den att jag har haft otroligt ömma bröst, har knappt kunnat röra armarna på sidorna för att det gjort så ont. Nu är det mera bröstvårtorna som gör lite ont ibland "bara"...
    Oki men de e ingen fara mina bröstvårtor gör lite onda när man tar på dom... Men har en son som vill ha handen där när han ska sova.. eller när han e sjuk
Svar på tråden December Bebis 2010 :)