Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

December Bebis 2010 :)

Jag fick tag på mammakläder begagnat för 10kr plagget.. köpte 10plagg. det var ett par byxor jag inte kunde ha .... fanns ingen möjlighet att prova.

• Jessika82

Jag har tur med min fp jobbade natt innan iag fick förra barnet och blev gravid innan han hann bli 1år och 9månader..

• Jessika82

Jobba natt och vara gravid är ingen hit i matväg i alla fall. när jag var gravid förra gången så åt jag som en häst och gick upp där efter...  åt hamburgare på natten sen när man slutat till willys och köpte go frukost hem äta sen sov gå upp vad ska vi äta till middag pizza blev det ofta...  sen något gott till efterrätt.... det satte sina spår

• Jessika82

Jag var valross när jag väntade förra barnet blev ganska smal och blev gravid igen.... och hoppas att jag inte går upp för mycket denna gång..

• Jessika82

hej på er ska till bm i eftermiddag och gå igenom förlossnigen, känns skönt att få gå igenom den ordentligt

• Jessika82

Var till bm idag och hon hörde extra ljud på hjärtat så jag fick åka till östra sjukhuset (göteborg) och kolla upp det....

• Jessika82

Fick göra ultrljud, vaginaltultraljud och en vanlig gynundersökning innan allt var klart som visade att det inte var något fel som han kunde se.

• Jessika82

Japp det är bra ,får ju massor av extrakontroller pgr av förra graviditeten och förlossningen. den 30/8 ska jag kolla livmodertappen och prata om att få kjejsarsnittsremiss

Svar på tråden December Bebis 2010 :)