Inlägg från: Jessika82 |Visa alla inlägg
  • Jessika82

December Bebis 2010 :)

Jag haft en hemsk vecka och inte kunnat sova ordentligt på nätterna. så i torsdags både till jobbet och hem ifrån jobbet känndes det som jag skulle somna, jag var så trött att det gjorde ont i ögonen. fick sova 2h när jag kom hem och sen blev det bättre. hoppas på att bli sjukskriven av läkaren då jag har samandragnigar när jag jobbar och inte kan sitta och vila eller gå på toa när jag vill

• Jessika82

Man gör vul och läkaren känner på tappen bland annat. gjorde ett för 2veckor sen och läkaren ville att den skulle vara 4,5cm men den var 3,6cm blev sjukskriven på 25%

• Jessika82

Jobbar på volvo pv så det börjar bli tung att jobba. kan inte gå på toa när jag behöver utan att behöva larma så någon tar över mina arbetsuppgifter kan inte sitta och vila.

Hoppas nästan på att jag blir mer sjukskriven...

• Jessika82

Min son kom i v34+0 och jag hade det kämpigt på förlossningen som slutade i akut ks. så från v28 så kollar jag   varannan vecka. +att jag jobbar på samma arbetsplats som med förra..

• Jessika82

själv är jag nervös, ska till läkaren i morgon och undersöka om jag fått foglossning.... och kan ev få mer sjukskrivning....

• Jessika82

Jag är trött på att jobba jag går 1-2mil om dagen. jag har samandragnigar ont i höften och ryggen och sen illar det i muffen .... Jag tycker även magen har sjunkit

Svar på tråden December Bebis 2010 :)