Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Mysmamma70 skrev 2011-01-02 17:20:10 följande:
    Min sambo gick ner på knä och friade till mig i somras på min 40-årsfest inför alla gäster, det var underbart romantiskt och många tårar fälldes Hjärta

Så den 16 juli måste jag komma i brudklänningen som jag redan har inhandlat

Vi får se hur det blir med fler bebisar, jag tycker om att vara gravid (bortsett från de sista jobbiga månaderna jag haft med högt blodtryck) och föda barn. Men vi (jag) har ju även två tonåringar som kräver sitt
    Åh, va mysigt! *avis* {#emotions_dlg.flower}
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 17:39:16 följande:
    Emelle:
    MAM och AVENT flaskor använder vi.
    Samma flaska nästan men Avent är mindre men samma annars.
    har Blå Lila och Rosa

Jag hade räknat med att bli gravid och få Första barnet när jag var 25år det var något jag ville.
    Men jag träffade en kille och hade sex 1 gång med honom och samma natt blev jag gravid.
    Så dottern kom till värden när jag bara var 20år gammal.
    Och han var 33-34år
    Idag e han hmm 40-41år och jag 26år Och vi har ingen kontakt alls det var bara en ligg och inget mer.
    Jag hade ett förhållande men just då var det uppehåll och han och jag blev tillsammans igen (sambon) och vi skaffade oss Amadeus och då var jag 24år och vid 25år blev jag gravid igen men fick ett MA som skulle komma 4 augusti 2010 blev gravid igen månaden efter och fick Elias och han bli 26år
    Blev också gravid med ett engångsligg. Tog bort det barnet. :/ H*n skulle ha varit 4år nu.
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 18:20:53 följande:
    Varför tog du bort gumman ?
    Du får maila mig om du inte vill ta upp här.
    Krammar om.

Jag behöll min idag e hon 5år men jag beställde 3 ggr abortstid men på 3:e gången så var det knappt jag fick ta bort henne med piller var redan då långgången vecka 9-10 men jag var så lessen så jag hade änglavakt bm såg på mig att jag verkligen ville förfölja graviditeten fast alla var på mig att jag skulle göra abort.
    Så hon sa till mig
    *Jag ser på sig att du vill behålla barnet så jag tycker du ska åka hem nu bara''
    Mannen fick breb vild på ul och allt men NEJ han brydde sig inte.
    De e jag glad över.
    Fel tillfälle med barn då.  Vet inte vem pappan var (har ett hum bara), nyligen separerat från en idiot, precis fått fast jobb o pluggade till undersköterska. Ibland ångrar jag det o ibland inte. Träffade min sambo två månader senare o jag har frågat honom om han hade blivit tsm med mig om jag varit gravid då o det vet han inte. Så det var det rätta valet. Även om man ibland har undrat hur livet skulle se ut nu! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 18:35:29 följande:
    De är ju just det man måste offra för något man vet aldrig hur livet kan se ut .
    Jag behöll mitt barn pappan vet jag inte jo jag vet vem han är var han bor och lite det han har berättat.
    Nu blev jag gravid av en ligg samma dag mamma ringde mig och berättade att hennes sambo/man dött och jag var så lessen och jag var ensam och sökte efter tröst då mamma inte var hemma utan ute och dränkte henns sorjer.
    Och han tog bästa altenatv och låg med mig och gjorde mig gravid.
    Sambon jag hade uppehåll med tog tillbaks mig när dottern föddes samma dag vattenet gick ringde jag HONOM och berättade.
    Och när jag hade mina krystvärkar ringde jag HONOM när hon föddes ringde jag HONOM.
    Han fick träffa oss som han ville och ja det blev så att vi inte lämnade hemmet häller utan vi flyttade ihop igen och idag ja nu befinner vi oss i Dk och har 3 barn tillsammans.
    ÄN idag säger sambon (tänk vad skulle vi ha gjort om vi inte fått dottern) som JAG blev gravid med en annan.

Men jag har gjort allt oxå jag blev hemlös jag förlorade min föräldrar ett tag mina vänner sambon och papan till dottern jag gick igenom rättegång och domstol men idag är jag stark.

Du ska vara glad att du kunde bestämma dig det är ett hårt beslut men du har nu fått något som är påväg till er snart något som var menat för erHjärta
    Ja, det var menat för er att du skulle få tjejen. Kul att han inte är sur. Allting sker av en mening o hade jag behållt bebisen hade jag inte haft världens bästa sambo nu! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Emelle skrev 2011-01-02 19:20:23 följande:
    LokesMammi skrev 2011-01-02 17:59:46 följande:
    Avis. Jag är uppe i 77kg. Aldrig vägt så mkt. Vägde 63kg i augusti. *tjockis* =)
    Dom är snart borta igen
    Ja, man får se det så. Man går inte upp i vikt för att man är tjock. Man går upp i vikt av en anledning o ner igen kommer man! =)
    Jag träffade på en gammal kompis i mitten av december o hon har två barn. (inte haft kontakt på flera år) Hon var jätte smal när vi umgicks, men nu. Fy fan säger jag bara, va tjock hon är! Helt annan människa i kroppen. Det vill inte jag vara med om! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2011-01-03 13:20:51 följande:
    Till er som svarat: Vad skönt att veta att man inte är ensam om det här. Får sån stor ångest om kvällarna och speciellt när jag ska sova att jag bara ligger och tänker på vilken dålig mamma jag är och att jag inte var redo.. Har känts bättre idag, Måste försöka sluta tänka så negativt. Så fort jag håller i honom och han är sådär nöjd så känns allting så lätt, så underbart! Men så ligger han och sover själv eller så är han arg och då bara går det utför och jag känner den där ångesten. Vill också att det bara ska försvinna, man plågar ju sig själv in onödan. Får jättebra stöd av både min sambo och mina föräldrar, och jag har märkt att jag måste prata hela tiden om det här just nu. Därför är det både jobbigt och skönt när man får besök. Vill inte prata om det med "vem som helst" men vill heller inte tiga när jag känner att det är något jag måste prata om. Så just nu är jag lite sådär ångestladdad igen, men det släpper bara av att skriva här.
    Det är därför vi finns! Skriv av dig här o spy galla över oss! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi

Ang försäkring så kom jag på häromdan att jag inte skaffat nån. Tänkte på det i höstas men sen har jag o gubben glömt bort det. Kanske dax o skaffa gravidförsäkring innan plutten tittar ut! =) Så svårt o välja bland alla........

Bebis 16/1-11
  • LokesMammi

Vi har också skrivit på faderskapspapper idag. Vi fick ringa o boka tid själva. Fick papper av min bm. Det var svårt med ett personnummer på plutten eftersom den ligger i magen fortfarande.  =)

Bebis 16/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)