3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 18:35:29 följande:
De är ju just det man måste offra för något man vet aldrig hur livet kan se ut .
Jag behöll mitt barn pappan vet jag inte jo jag vet vem han är var han bor och lite det han har berättat.
Nu blev jag gravid av en ligg samma dag mamma ringde mig och berättade att hennes sambo/man dött och jag var så lessen och jag var ensam och sökte efter tröst då mamma inte var hemma utan ute och dränkte henns sorjer.
Och han tog bästa altenatv och låg med mig och gjorde mig gravid.
Sambon jag hade uppehåll med tog tillbaks mig när dottern föddes samma dag vattenet gick ringde jag HONOM och berättade.
Och när jag hade mina krystvärkar ringde jag HONOM när hon föddes ringde jag HONOM.
Han fick träffa oss som han ville och ja det blev så att vi inte lämnade hemmet häller utan vi flyttade ihop igen och idag ja nu befinner vi oss i Dk och har 3 barn tillsammans.
ÄN idag säger sambon (tänk vad skulle vi ha gjort om vi inte fått dottern) som JAG blev gravid med en annan.
Men jag har gjort allt oxå jag blev hemlös jag förlorade min föräldrar ett tag mina vänner sambon och papan till dottern jag gick igenom rättegång och domstol men idag är jag stark.
Du ska vara glad att du kunde bestämma dig det är ett hårt beslut men du har nu fått något som är påväg till er snart något som var menat för er

Ja, det var menat för er att du skulle få tjejen. Kul att han inte är sur. Allting sker av en mening o hade jag behållt bebisen hade jag inte haft världens bästa sambo nu! =)