December Bebis 2010 :)
Ja hon är grym min syster, även om det känns hemskt att vara så stor. Syrran har alltid varit stor, mycket större än mig.. Jag vet, jättekonstig svartsjuka men så är det haha!
Moma: Jag känner också fantomsparkar, läskigt!
Ja hon är grym min syster, även om det känns hemskt att vara så stor. Syrran har alltid varit stor, mycket större än mig.. Jag vet, jättekonstig svartsjuka men så är det haha!
Moma: Jag känner också fantomsparkar, läskigt!
Moma, va skönt!  Min man är ledig 5 veckor från och med fredag 
Ska träna idag, wiii!
Jag har inga jag heller. Saknar anlag för 8 tänder totalt.. :P
Tim har ingenting i sin vagn. Han blir varm nog av bara sig själv.. Tror inte han tycker det är hårt heller.
6 mån-kontroll idag (han är 6 mån o 1 vecka). 70,5 cm och 9300 g! Mammas lilla knubbis! <3
Jag hade 1,1 på högskoleprovet och 13,40 i snitt på gymnasiet.... Kom in på våren i Trollhättan när jag sökte. Kämpa vidare och Moma - gör högskoleprovet!!
I morgon börjar jag jobba, ska göra så i fyra veckor och eventuellt lite helger nu i höst. Blir både skönt och jobbigt på samma gång att komma hemifrån!! 
Tim har börjat med dadadaababamamamawawawawa här, jösses vad han tjatar. Har gjort så i 2 veckor ungefär. Gulligast är när han nästan viskar "pöpöpöpöpöpöö" på morgonen när han vaknar haha!
Han sover sjuukt bra. Hela nätter (20-8 ungefär) vaknar bara vid 5-6 ibland för att kolla läget, men somnar om. Sen sover han i två pass på dagen, det ena en timma det andra två timmar. Vad hände där liksom. Dock är han sjuuukt gnällig från och till. Misstänker fler tänder.
Annars springer han runt i sin gåstol och "hånskrattar" åt hunden och katten och gör han inte det krälar han runt på golvet och leker med allt han kommer åt. 
Jag insåg just att jag ju bara har ett år kvar på min utbildning! Är såå sugen att börja plugga igen! Ska göra två tentor jag missat från strax innan förlossningen, sen börjar jag i december igen 
Tim har ju precis börjat sova "som jag vill" och det är underbart, jag lider verkligen med er som inte får sova.
 Hoppas att det ändrar sig för er snart, försöker skicka så många "sova-gott"-baciller från Tim jag bara kan!! 

Grattis i efterskott Cissi på er stora dag, hoppas den var underbar!