December Bebis 2010 :)
De satte ballongen vid två, o vid fyra ploppade den ut o jag var öppen 4 cm o värkarna startade. Sedan tog det som sagt ca 7 h innan dottern låg på bröstet!
Lycka till med din hinnsvepning idag
Usch vad jag har sovit dåligt i natt somnade sent och sednan så vaknade minstingen tidigt, men det blir att bädda ner sig i soffan dag i dag. 1 vecka kavr nu
börjar bli nervös.
Delifi: Grattis!!!!
2barnsmamman: Vad härligt att din man får vara hos dig med bebis så slipper du att vara orolig att svärmor skall ara där och ta över.
Idag är en riktig piss dag får inte ta mer smärtlindring och har så ont så jag vet inte vad jag skall göra
Funderar på att ringa förlossningen för att få prata med en läkare men jag tror bara att dom lägger in mig igen då och vet inte om jag vill det.
Hej tjejer!
Grattis till alla bebisar som kommit och dom som är påväg!
Jo då vi har allt klart
och har haft det ett tag.
Just nu sitter jag på förlossningen och skall övernatta här och göra en bedömning i morgon om igångsättning då mina smärtor i magen har tilltagit och smärtlindringen hjälper inte (det är inte värkar). egentligen så skulle vi på bedömning på tisdag den 14 men nu blir det några dagar tidigare. hoppas verkligen att vi får våran bebis i morgon, för nu är jag trött på detta här.