Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
" />
-
www.familjeliv.se/hem/2_barns_mamma84/gallery/phpeniaci.jpg
" rel="lightbox[1]" href="www.familjeliv.se/hem/2_barns_mamma84/gallery/phpeniaci.jpg">
" />
-
Fel på fl ???
-
skrattar jag som gifter mig i okt haha och i dec kommer bebisen jag kommer inte komma in i min kläningMinifer skrev 2010-04-23 21:42:27 följande:det som är viktigast att tänka på (upptäckte jag när jag växte ur min brudklänning sisådär två veckor innan bröllopet) är att se till att ha flexibel söm under bysten, eller resår. Hela bröstkorgen utvidgas (plus brösten naturligtvis, hihi). Jag gick från 75 runtom till 85 sist. På indiska och Hm finns linneklänningar (alltså som långa linnen, inte tyget lin) somvar toppen att ha sist! Jag har en svartrandig på gravidbilderna på första sidan i mitt galleri om du vill kolla! Annars körde jag mycket vida grejer och knyta band under bysten (som där jag har svart tunika med rött band) Strech is da shit =)
-
Minifer:
Jag har en som just nu håller på att designa min brollopskläning
Jag betallar hon köper tyget och gör kläningen åt mig
så jag slipper köpa och beställa och vi hysterisk
brud 2010-10-10
-
Hehe lättadMinifer skrev 2010-04-23 22:03:49 följande:vad skönt!! hurra!!
hur har du gjort har du köpt din ?
-
Precis hehe och min dröm har ALLTID varit gifta sig höggravid min mamma gjorde det med migMalakiW skrev 2010-04-23 22:16:17 följande:ah - gott då växer din klänning med dig ;) Smart!
-
Har alltid haft mening med allt konstigt nog ..MalakiW skrev 2010-04-23 23:04:35 följande:Se där - en fin tradition ;) Ja då det ju meningen att allt ska gå bra!
Hade sex 7 sep 04 dottern föddes 7 juni 05 (en där)
Hade sex 14 nov 07 sonen föddes 14 aug 08 (en där)
Fick ett mf 15/12-09 Bf ca 14-15/12-10 (en där)
Har alltid viljat gifta mig som gravid som mamma och så blir det oxå
-
Mf barnet jag hade sex 14 nov blev gravid var beräknad samma månad son sonen bf 4 aug så samma dag skulle jag ha bf som jag hade 2008MalakiW skrev 2010-04-23 23:14:03 följande:hahah - det verkar stämma ;)Hur är det med den senaste graviditeten - stämmer sexdagen med bf-dagen? ;D
hur coolt är inte det
-
Mala:
Så jag vet inte varför jag får dådanna datum hehe min dotter är född 050607 oxå