Inlägg från: 3 barns mamma84
|
-
-
så hoppa in nu i tråden

-
Förstår ni hur man gör ? när ni kommer in till nya tråden så skriver ni till forumet bara
Forumet är som denna man bara skriver
-
Ja det kan du ha och du han ha matlagningsolja och rapsolja i om du villLokesMammi skrev 2011-10-25 15:32:19 följande:En fråga: Kan man ha solrosolja i vällingen? Eller är det bara matolja man kan ha? -
ska ni komma in i tråden ?

-
Nu vet alla var vi är och dom kan komma in till andra tråden.Momalicious skrev 2011-10-25 16:17:45 följande:Vi har ju en som födde i oktober i den här tråden, och november! Därför tycker jag det är dumt att lägga namn osv i ts eftersom vissa bara kommer in ibland. Inte så kul för dom när dom inte vet var vi är heller.
Meningen med en ny tråd var för att många av oss ville ha en ny tråd då några klagat på själv TS att det är jobbigt osv .. -
thegoddess skrev 2011-10-25 16:16:36 följande:Måste man skriva i rutan? Jag skickade förfrågan utan att skriva
ja för att komma in till tråden själva prat tråden
-
Ni som är inne kan skriva i denna länken som jag ger här ..
http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/december-bebisar-fortsattnigstrad-494/forum/m61744012.html
-
mamma smurfen skrev 2011-10-25 16:35:11 följande:Å det va SUPER bra att någon tog tag i saken å startade en NY tråd, men svårt att aklimatisera sig bara, sedan som moma skrev, en del e inte inne så ofta, å då blir det svårt att hitta dit, även om den nya är länkad härifrån.
När alla lämnat tråden ska vi bara se till att länken finns här iaf någon skulle komma och se att det är en NY tråd vi har framför oss.
Då är det bara att hoppa in och följa med oss där
-
Stronza simpatica skrev 2011-10-25 16:54:27 följande:Jag kan inte skriva i den nya tråden via mobilen.
Fattar inte heller varför alla jämt vill ha nya trådar i bra fungerande trådar redan. Är det så jobbigt att skrålla ner verkligen?
Det har pågått längre tid om en ny tråd och många har velat ha en ny tråd .
Men så fort man skaffar en tråd vill ingen lämna gammla tråden.
Varför skulle man nu ta en annan NY tråd bara för att vi nu har en NY tråd ?
Den är änkel och inte svår att använda alls bara skriav så kommer man fram precis som vanligt.
Sen har jag lagt in länken så det är bara att skriva inte svårt alls. det kan du också göra. -
Momalicious skrev 2011-10-25 16:51:12 följande:Med ny tråd ;)
vad är det som är jobbigt att lämna denna tråd och komma till en ny tråd ? -
vad finns ?Momalicious skrev 2011-10-25 16:59:06 följande:Jag har aldrig velat ha en ny tråd. Bara besvärligt. Tycker visserligen att ts är lite irriterande lång men vad gör det. Det är ju i den här tråden "allt" finns.
gammla minnen det är allt.
Men skitsamma om det nu inte var okej så slipp då
-
Momalicious skrev 2011-10-25 17:06:45 följande:Kan inte heller skriva i de nya från telefonen. Du behöver inte vara dryg 2barns.
Dryg kallar du mig dryg haha sluta nu jag sa bara att det var skisamma . -
April barn skrev 2011-10-25 17:49:02 följande:Jag fixad en tråd nu, så får vi skriva i den om vi tycker det känns bra. Här kommer den iaf
www.familjeliv.se/Forum-3-24/m61747508.html
varför en ny tråd ? -
April barn skrev 2011-10-25 18:03:44 följande:Alla kan inte skriva i den andra, och jag fattade ingenting. Bättre med en helt vanlig tråd som alla kan och vill skriva i :)
det är inget som är mer konstigt det är lätt och man kommer in med mobilen med.
Tycker bara det är onödigt att ha två nya trådar . -
Jag lømnar denna tråd med hoppas ni har det bra tack och hej .
-
www.familjeliv.se/Forum-3-291/m61759268.html
en tråd och alla är med ingen fattas och det är bra att hoppa in och ha tråden kvar på alla mobiler och favoriter