Inlägg från: Anairda |Visa alla inlägg
  • Anairda

December Bebis 2010 :)

Min knubbis vägde 10700 och 69cm på 6 mån kontrollen, en stooor tös!

• Anairda

Japp hon äter inte alls mycket men går upp ändå haha och växer så det knakar! Våra bebisar är underbara oavsett längd o vikt!

• Anairda
    Mama Jessie skrev 2011-06-11 00:14:29 följande:
    Dramaqueen: jag tycker ju Anton är knubbig på sina 9,2kg och 69cm men han är ju nästan en smalis jämfört med din tjejja;)
    Visst är hon knubbig :D Bara mer att älska!
  • Anairda
    ÄlskarNova skrev 2011-06-11 16:06:15 följande:
    Jag ska gå på tisdag då han är 6mån o 1v..har vägt hemma och vi får det till att han väger ca.10kg här med! ;) Vägde 8,3vid 5mån (!) Men efter den kollen har han börjat äta och äter mat hela dagarna och ersättning 2ggr (kväll+senkväll/natt)
    Jasså! Store pojken! :) Du får berätta hur stor han har blivit då på tisdag! :)
    delifi2 skrev 2011-06-11 16:33:38 följande:
    så söt hon är drama
    Tack så mycket!! Mamma är mycket stolt över sin tös!
  • Anairda
    Haligh skrev 2011-06-15 21:36:01 följande:
    Bumbon var här 500:- i sjön...har den använts 10 min sammanlagt kanske! För tjocka lår, höll knappt att få ur tösen...
    hahaha same here! Köpte min på blocket och sålde den där lika snabbt!
  • Anairda
    Anairda skrev 2011-06-15 22:07:06 följande:
    hahaha same here! Köpte min på blocket och sålde den där lika snabbt!
    rättelse: tradera :)
  • Anairda

Min ålar runt i ring och bakåt. Väldigt envis liten dam som blir arg om det inte går hennes väg :) vad snabba vissa är i sin utveckling!

• Anairda

Ger du nypotatis? Hört att barn kan må illa av det och få diarré. Välling/gröt sska man ge max 3 mål om dagen. Ge ersättning! och gå sakta fram med smakisar. Funkar det inte kör om från början en smak i taget ngra dagar så ser du om det är ngt speciellt han reagerar på. Lycka till!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)