December Bebis 2010 :)
samma här var helt senapsgult innan nu är det gulgrönt :P
samma här var helt senapsgult innan nu är det gulgrönt :P
måste fråga. Kan sempers magdroppar göra så att bebis bajsar oftare? Det e ju lite olja i den och den smörjer tarmarna = mot förstoppning och lättare passage? Min lilla e ju inte försgtoppad då hon bajsar runt 6 ggr per dag o det e ovanligt mycket för en som äter ersättning utifrån det jag hört. Ska jag sluta o se vad som sker?
Själv sover jag dåligt om nätterna trots att Tim är ganska "bra" i magen då, jag vaknar av minsta knorr och har svårt att somna om. Försöker sova på dagarna, men får liksom inte ro.*titt ska där stå
vilken natt! 2 timmars sömn kanske! Är det ngn tillväxtfas nu lillan har varit sån sen hon blev 10 veckor ungefär men igår och idag e tuffast. absolut aldrig nöjd äter mycket och vill JÄMT bli buren och då ska man inte sitta ner eller bara stå utan runt o gå i lgh:en :( suck hon är ju inte liten heller gissar på 6,5 kilo. Sen i morse gnällde hon hela tiden gå runt o bära funkade inte heller :( sen fick jag henne att somna i babysitter som tur är o nu sover hon fast snart är det matdax o sen blir det mer bärande. Jaaa vad gör man inte för sitt barn!
Ngn mer som upplever detta har ju läst om utvecklingsfas runt 2 1/2-3 månader. Kan det vara detta? Hon pratar även mindre och skrattar mindre än vad hon gjorde innan?!
tips och erfarenheter snälla
Jag har slutat med sempers droppar då hon bajsade lite i nästan varje blöja men nu är bajsen gröngult och det var det iof även med sempers (slutade för 2 dagar sedan). Är det farligt med gröngult bajs?