AnnaCL skrev 2010-05-11 20:41:35 följande:
Hej och välkommen till er nya. Jag är nu i v 8+5, känns som om v 13 är långt borta. Inskrivning nästan onsdag. Jag lever på jordgubbar, juice och blåbärssoppa. Och piggelin.Längtar till sug efter mat kommer tillbaka.Kram på er.
TheUnknown skrev 2010-05-11 20:44:31 följande:
ILLAMÅENDE! Jag har gått och mått småilla hela dagen idag, så jäkla jobbigt! Precis som när jag väntade min första! Sen är jag väldigt yr också. Jag har alltid haft lågt blodtryck, men nu tror jag det är förjävligt.. Kan inte stå upp många minuter i streck och igår när jag var på promenad trodde jag inte jag skulle komma hem alls, var alldeles vimmelkantig och spyfärdig, min sambo blev tokig på mig för jag ger mig ut och går när jag mår så :(Men jag vill verkligen inte gå upp lika mkt i vikt som sist, så jag gör vad som krävs för att hålla mig igång.. därför tänker jag gömma chokladpuddingen innan sambon kommer hem... heheHar fått tid för inskrivning, blir inget hälsosamtal först för mig, det skulle varit denna veckan och då gick det inte, så det blir en inskrivning runt v 9-10 istället. Var/ska era män vara med på inskrivningen?
Jag har fått gå på hälsosamtal men inskrivningen är inte förrän v15! Känns som att alla andra får sin tidigare. Har jag en slö BM eller :D? Är också ruggigt yr, varje gång jag ska resa mig från en ställning till en annan tappar jag balansen och det snurrar till. Än så länge har jag hållt mig från att svimma men det är väl en tidsfråga..