3 barns mamma84 skrev 2010-05-24 21:34:56 följande:
Ja jag fick ma i dec väntade mens jan vi hade ingen bebis längtan utan vi hade bara normal sexliv utan att ha sprmie inne i feb kom ingen mens var utan 1 mån i mars hade vi sex alla 6 dagars stegring(konstigt nog) och 6 dagars sexande (misstänkte äl) och ja gravid blev jag
3 barns mamma84 skrev 2010-05-24 21:37:38 följande:
Jag gissar på att i juli-aug är du gravid igen gumman Och alla vi kommer att sakna dig i massor..Du fanns för mig och jag finns för dig!
Emelle skrev 2010-05-24 21:44:53 följande:
¨Har tänkt så mycket på dig idag...Ja vi blev ju gravida månaden efter. Innan MA fick vi vänta flera månader inann vi plussade.Man ska vänta mest för att hinna med psykiskt. (Om man inte haft svåra fysiska problem of course)Håller bebistummarnan för dig, så hårt jag kan!!
NhjärtaD skrev 2010-05-24 22:00:53 följande:
MalakiW; har med hört att man blir gravid snabbt efter bara man själv är redo!har en kompis som först hade problem med att bli gravida, sen när de väl blev gravida så blev det mf på mf, men lätt att bli gravida, nu har de fått en frisk & kry son!!!Det är snart er tur gumman
MajMamman08 skrev 2010-05-24 21:56:43 följande:
Hörde efter mitt MF att om man varit gravid och fått MF/MA så är det "lättare" att bli gravid snabbt igen då kroppen har hormoner kvar osv.Och som Emelle skriver,finns inga hinder mer än psykiskt att bli gravid igen snabbt! Är kroppen redo och tar emot bebis så är den!Sänder mängder med styrkekramar och du är så välkommen in här när du vill!!All bebislycka! Kram vännen!
Åh - så det kan vara så?! Vi har ju försökt sen juni 2008, så nu innan vi blev gravida trodde jag inte att vi kunde lyckas.
Gravid juli/augusti låter ju bra - vi får satsa på det. Kramar i miljarder till er! Med er i ryggen klarar vi detta! Tack - och lycka till alla!!!