Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

December Bebis 2010 :)

April barn;
    Gillar också de breda vagnarna men de tar inte in dom hit plus att de ändå aldrig skulle komma på bussarna här, en vanlig svensk sittvagn kommer inte på bussen här, öppningarna är på vissa bussar så smala.

Varför måste man vara lång för en bred vagn??? Jag är lång (1.76) men fattar inte varför man inte lika gärna kan vara kort.

• Stronza simpatica

Oliver fick sona två första som kom samtidigt för bara några ve sen och han fyller 10 mån idag:))!
    Att drömma att man tappar tänder betyder att man har någon falsk vän i sin närhet. Iaf enligt drömboken:), har själv drömt det massor av ggr.
    Frammåtvänd vagn har jag haft sen oliver var 6 månader och han älskade det fr första stund.

• Stronza simpatica

I dag var jag på kontroll på sjukhuset hos en bm och fick passera som riskgraviditet pga hf:en jag fick i min förra graviditet, fick en massa recept på prover jag måste ta och sen så fort jag gjort det ska jag tillbaka och gå på riskgraviditetsavdelningen. De vägde mig och jag har fortf bara gått upp 3 kg:)) och sen skulle de kolla hjärtljudet med en doppler men inget hördes:/, snacka om att man blir nervös, de tog mig till Ul salen och där vart det inga problem. Han frågade mig om jag visste könet och jag sa: nej kan kolla och då sa han poj...vänta nu rörde bebisen och sen kunde han inte se:(! Så nu känns det som om det kanske är en pojke det litar mot då eftersom han tyckte han såg ngt där, men vem vet!:)

• Stronza simpatica

Perdikan:Har organscreening i ve 20 ca, är ett mer utförligt RUL som man gör här i it.

Noma:Kände bebisen i ve 10 redan och sist för några dagar men det händer inte så ofta.

• Stronza simpatica

Du jag vet inte, min Gyn påstår att det inte går men flera i marstråden har också känt så tidigt men vem vet kan ju bara vart nerver i magen eller nåt.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)