December Bebis 2010 :)
Mysmamma70 skrev 2011-01-07 17:38:08 följande:
Vilket härligt väder idag och vi kom äntligen ut på promenad, den andra bara sedan Cornelia föddes...
Min sambo sköter mycket härhemma. Under slutet av min jobbiga graviditet jobbade han på nätterna (sovande) och tog sen hand om hushållet, lille Charlie, handla, städa, laga mat, skjutsa tonåringar och pussa på mig
Nu drar han fortfarande det tyngsta lasset härhemma eftersom amningen tar mycket tid och kraft.
Så jag unnar honom verkligen att slappa vid tvn och datorn så mycket han vill när han får en stund fri!
Min sambo är också en ängel! =) Förut när jag bad honom göra ngt, diskmaskinen el tvättmaskinen el nåt annat så tog det jääääääätte lång tid för honom o slita sig från datorn för o göra det. Fick tjata hur länge som helst o det sluta med att jag fick göra det iaf. Men inte nu. Nu går han direkt jag ber honom. Ibland kan det ta en stund om han är i en sån sits i spelet så han inte kan lämna. Jag undrar vem det är jag bor med för det är inte min sambo. Det är ngn annan! =) hehe. Berömmer honom så fort han gör ngt så han vet att han är duktig. Tycker inte att man ska behöva göra det då det handlar om hushållssysslor, men killar är som tonåringar. :/