Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Det där med fullmåne verkar stämma ;) grattis alla!
    Jag och sambon är skitnervösa för jag insåg precis att jag inte vet om jag känt några rörelser idag. Har ruskat om magen en bra stund men bara fått en väldigt svag puff tillbaka. Avvakar lite innan jag ringer fl. Han har puls iaf för kollade med angelsoundet men det var lägre än det brukar.

• Momalicious

Bebis rör sig och knör, skönt!
    God jul tjejer! Håller tummarna att ingen av oss får bebis imorgon :)

Grattis till lillebror ludi! :)

• Momalicious

Usch vad tråkigt haligh! :( förhoppnigsvis har han lika snabbt sjukdomsförlopp som jag för då mår han bättre redan ikväll. Trist att ni inte kan åka iväg! :(

• Momalicious
    ondar skrev 2010-12-24 10:44:12 följande:

Tack för alla grattis och GRATTIS till er andra som har fått Skål

Jag o Erik önskar alla en god jul!
    Haha men gud vilken gullegris! Längtar efter våran nu, men idag får han inte komma! :)
    BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Uh, har förvärkar eller nåt och har haft hela natten. Riktigt kraftiga, och gör faktiskt jäkligt ont. Ska ta två Alvedon och börja klocka, antagligen lägger det sig bara för att jag nämner det högt haha.

• Momalicious

Ja, hittills har jag haft värkar 05.59, 06,06, 06.11, 06.18, 06.23, 06.30, 06.33, 06.36, 06.41, 06.45. Inte helt regelbundna alltså men de gör ont. Panodilen har inte hjälpt. Hoppas hoppas det sätter igång, blir tokig om det är falsklarm!

• Momalicious

Hoppas hoppas hoppas det är på g! Har klockat i en timme nu så det hade inte varit kul om allt bara stannade av.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)