Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Dom kraftigaste, som jag vill spy av, kommer rätt oregelbundet. Eller de gjorde det när jag satt i badet. Nu har jag gått upp så vi får se. Finns inget mer att kräkas upp heller vilket är hemskt. Hoppas det avtar eller blir mer regelbundet för det här tär på mig. Usch. Vad har man gett sig in på egentligen? :p

• Momalicious

Blir nog knappast förlossning iaf. Som tur är. Vill inte att det kommer ur alla öppningar samtidigt när jag föder om jag får bestämma. Är väl någon konstig magsjuka jag dragit på mig som framkallade värkar. Nu är det dock inte alls ofta det kommer. Sover mellan kräkningarna men nu senast kom det inget så dricker lite saft, både så jag får vätska och så det finns nåt i magen när det väl är dags igen. Oh jobbig värk. Aj!
    Det enda som slår magsjuka i hemskhet är magsjuka + höggravid + värkar. Det borde vara olagligt!

• Momalicious

Suck, jo det måste vara magsjuka. Det är ju knappast en tömning eller?! Isf ska jag aldrig mer föda barn. Fast värkarna jag haft har redan fått mig på dom tankarna.
    Så jäääävla orättvist, inte nog med att man är höggravid och i princip handikappad så ska man ha magsjuka med! Nej fy fan vad irriterande. Om jag bara kunde byta till en förkylning :(

• Momalicious

Usch. Jag hatar det här. Varje gång jag kräks eller går på toa (oftast samtidigt för att vara lite extra äcklig) så får jag en monstervärk som i sin tur gör mig mer illamående. Emellan gångerna är det riktiga mesvärkar (hallelujah!) som jämfört med dom andra är riktigt sköna.
    Funderar på om det verkligen är magsjuka, när jag har det kan jag verkligen inte kontrollera när jag spyr utan det bara kommer men nu får jag kämpa för att spy. Ur andra änden kommer det desto lättare.
    Känner mig helt darrig och skakig nu. Hua. Hoppas det släpper snart, har ingen alls lust med det här. Enda positiva är att jag verkligen vet hur värkar känns nu. :p

• Momalicious

Vad ska jag göra för att få i mig lite energi? Vi har bara sockerfri saft hemma så det går inte. Gnager på torrt knäckebröd för att få i mig nånting. Sambon får köpa med cola och lite magsjukegrejer på väg hem men han dröjer ju några timmar till :( är helt darrig nu men det verkar ta slut nu iaf, hoppas på det bästa!

• Momalicious

Ja kanske. Har iofs inte kräkts så många gånger men är nog typ tom nu skulle jag gissa. Ska försöka ta mig upp och koka vatten. Uäh.

• Momalicious

Usch jag känner mig riktigt ynklig och ledsen. Vill bara må bra är livrädd att förlossningen ska starta när jag mår såhär, särskilt efter jag fått känna på hur ont värkar kan göra. Usch.

• Momalicious

Spydde för förhoppningsvis sista gången vid sju så hoppas det bara blir bättre nu. Skönt att man har en sån fin sambo som tar hand om en. Önskar han kunde ta VAB fast med mig imorgon haha. Ska försöka sova nu. jättefina bebbar ni har tjejer! :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)