Nainen85 skrev 2010-06-06 19:54:34 följande:
Hej, kan jag hoppa in i den här tråden? Vi väntar vårat andra barn. BF 29 december.

Välkommen

& Grattis!
Jessika82 skrev 2010-06-06 20:19:46 följande:
I morgon går man in i v17 (v16+0) tiden går snabbt.... började jobba förra måndagen
Varför nojjig?
Hur kändes det att jobba då?
Stoce skrev 2010-06-06 20:33:29 följande:
Tillbaka från fjällen. Igår kväll fick jag en forsblödning, som mens ungefär... ingen mobiltäcking och fast i fjällvärlden. Var riktigt läskigt. Lade mig ner, och det gick över på en timme. Idag kommer det knappt brunt, har inte och har inte haft jätteont heller, men är väldigt orolig... ska ringa BM imorgon. Har som mensvärk, men inte väldigt ont... usch, detta är INTE kul!!
Ne fy vad otäckt!!!!
Ring gyn nu annars???
kram på dej
TheUnknown skrev 2010-06-06 20:47:12 följande:
Jo det gick bra och dåligt.. Dom vet inte varför jag har så ont men det kan bero på musklerna, gjorde döööont när han tryckte på magen!!
Fick göra ultraljud och se den lilla sparka omkring därinne, jättemysigt såklart! Fick med mig tre bilder hem o det tråkiga e att sambon tittar på dom , säger "usch man ser ju inte vad det är, göm dom där"..
Han som sa att efter första ultraljudet skulle jag få se någon som brydde sig och engagerade (??) sig.. Visst, han var inte med nu, men han har ju tillomed fått bilder...
Så bilderna ligger inkastade i ett alltialloskåp i köket bland glödlampor, ljus och pärmar...
Men, varför beteer han sej så här? Vill han inte ha barn?
stackare....blir lite arg när du säger så här!
linasmama skrev 2010-06-06 20:50:34 följande:
Ja då har jag kommit hem igen då. Har varit fullt upp i helgen, skönt på ett sätt för jag har inte hunnit känna allt för mycket hur dåligt jag mått. Men har haft helt sjukt ont i huvudet och varje kväll har jag fått migrän. Så jobbigt när man bara kan äta alvedon, det hjälper inte på mig alls. Någon mer som haft det?
Vi var barnvakt till min sambos systerson som är snart två år. Och myste lite med hans lillasyster på 9 veckor

Jag fick ett par mamma hängslebyxor av min sambos syster.
Min sambos ena syster fick barn 28 Januari och hans andra fick 4 April så det blir tre kusiner i år. Det är en flicka och en pojke så vi kan få allt vi behöver av de
Jag har migrän & inga receptfria tabletter hjälper på mej, måste sova bort det...
Nu får jag liknande när jag blir uttorkad i solen, blir det jätte lätt i solen, får dricka vatten konstant...
Hahaha vad smidigt