December Bebis 2010 :)
Guu vad det har regnat och blåst/blåser här! Värsta stormen idag.
Ikväll har jag en kompis med sambo och barn på middag-ska bli trevligt! Måste bara städa och handla först innan de får komma.
Har redan varit uppe en timme för att den jäkla blåsten väckte mig..och sen är det lönlöst att försöka somna om..
Satt igår och pratade igen om "the vagn" och nu har vi bestämt oss för att köpa en ny city cross-11. Men kanske att vi köper city korgen begagnad för att få ner priset en aning. Har bestämt att ha den till nästa barn med så det är nog lika bra att köpa en ny då resonerade vi.
Och på måndag åker mamma, Nova och jag till Ullared! kul kul!! Blir massa bebissaker då är det tänkt
Här blåser det som attan med & regnar, så vi ligger i soffan & gottar oss innan vi ska ut på äventyr
Ahhhh Ullared
Man tänker vad gör jag här men sen säger det sig JUSTE vi ska få en B-E-B-I-S haha
Vi kollade på alla vagna men vi vill ha en vagn ja iaf just nu har vi bestämmt sambon får ju körkortet i juli och det finns tillgång till bil ju så inte mkt plats till 3 barn och sen massa matkassar när man storhandlar och bilbarnstolar här o där.
Det blir ju en Familjebil men vi ska ha en CARENA 10.a så denna hade vi med dottern men den var kass 05:a sen bytte dom ut massa delar och vagnen kom 08:a och den hade vi till sonen den var UNDERBAR!!!
Så det blir en Carena
Sen har vi ju en spjälsäng men vi har tagit bort en grind så nu är det en säng
Men vi tänkte skaffa en liten vagga
Hoppas nu barnet inte blir en 6 kg klump igen hahaha
Sen har jag haft problem med både magkatarr, gaser och magknip den senaste veckan. Oerhört frustrerande eftersom magproblem ställer till det för allt.. Önskar mig tillbaka till inga symtom, tack!

Går in i vecka 13 idag, det är ju bra iaf