December Bebis 2010 :)
Moma: stackars, krya på dig.
Jag vet att det är ett i-landsproblem men det är inte jättekul att försöka göra sig fin för nyårsfesten. Kläderna sitter ju inte bra precis. Tur att det är ett nytt år imorgon:)
Moma: stackars, krya på dig.
Jag vet att det är ett i-landsproblem men det är inte jättekul att försöka göra sig fin för nyårsfesten. Kläderna sitter ju inte bra precis. Tur att det är ett nytt år imorgon:)
Emelle: Jag tycker det är en ypperlig idé att peppa varandra till ett lite nyttigare liv för att komma i form. Jag klarar inte heller av någon diet men att promenera, kanske börja jogga igen och försöka äta mindre sötsaker tänkte jag försöka mig på. Jag gick upp 12 kg under graviditeten och har inte vågat väga mig efter förlossningen. Har fått lite ont i axlarna och bröstryggen sedan jag började amma och helst vill jag bara komma igång med träningen för att bygga upp styrka i kroppen igen!
Delifi: extremt gullig tjej.
Dum fråga, men ni som har barn har något av era barn fått magsjuka när de varit jättesmå? Fattar man att det är magsjuka? Hon bajsar gulsmetigt massor med gånger per dag i vanliga fall och kan kräkas lite en stund efter amning. Kräk och bajs, men ändras det mycket om de har magsjuka?
                    Moma: Här flyter inte heller allt på utan det dyker upp lite saker här och var. Jag tycker att det här med att bli mamma är otroligt nyttigt för mig som annars ser till att planera allt in i minsta detalj. Jag inser att det inte alls blir som man planerar. När lillan kom hade hon ju oväntat rumpan först och jag tyckte att det var ganska traumatiskt att det blev akutsnitt mitt i natten. Tur att tiden på BB blev bra och jag fick tid att smälta det hela. Sedan visade det sig att hon hade en instabil höft och har får ha Rosenskena i 6 veckor. Jag grät jättemycket när jag insåg detta men det har faktiskt gått över föväntan då jag hade ställt in mig på det värsta. Hade läst lite i olika forum och jag tyckte att det var något uppförstorat hur krångligt det kunde vara. Men det är klart, helst hade vi velat att hon hade sluppit skenan. 
Här får man dela med sig av allt utan att skämmas! Kram på dig.